۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳

بسته به‌روزرسانی ویژه مایکروسافت برای ویندوز 10

ایتنا- به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا نسخه بعدی ویندوز 10 را به‌زودی و در تاریخ 12 نوامبر برای کاربران عرضه کند.
بسته به‌روزرسانی ویژه مایکروسافت برای ویندوز 10
به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا نسخه بعدی ویندوز 10 را به‌زودی و در تاریخ 12 نوامبر برای کاربران عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی theinquirer، به‌روزرسانی نوامبر 2019 ویندوز از که پیش‌ازاین با نام 19H2 و ساخت 1909 شناخته می‌شد، به‌روزرسانی "دو سال یک بار"ی است که به‌جای ساخت جدید با قابلیت‌های جالبی عرضه خواهد شد.

ساخت این به‌روزرسانی که در مرحله تست اینسایدر قرار دارد توسط برخی از وصله‌های سازگاری عرضه می‌شود که احتمالا باعث می‌شوند این روند راحت‌تر انجام بشود. 
 
خبر خوب برای توسعه‌دهندگان این است که این به‌روزرسانی نه‌چندان کامل تغییری در API ها ایجاد نمی‌کند و به‌ این‌ ترتیب، هر چیزی که برای ساخت 1903 فعلی بنویسید احتمالا به‌ صورت خودکار عمل خواهد کرد.

علاوه بر این، تمرکز این ساخت بر روی از بین بردن باگ‌ها و بهبود عملکرد سیستم بوده است و این امر به معنای آن است که این بسته به‌روزرسانی بسیار بهتر از نسخه ساخت 1809 عمل می‌کند.
 
 
البته هنوز قابلیت‌های جدیدی در این به‌روزرسانی دیده می‌شود و الکسا و کورتانا هم‌اکنون می‌توانند به‌طور مستقیم از لاک اسکرین فرا خوانده شوند و به‌ این‌ ترتیب تا زمانی که دستگاه شما روشن است می‌توانید از آن مانند آمازون اکو استفاده کنید.

مایکروسافت برای اولین بار در این ساخت تمرکز خود را به‌جای کورتانا بر دستیارهای هوشمند دیگر گذشته است و کمپانی‌هایی نظیر گوگل و اپل در صورت تمایل می‌توانند دستیارهای خود را به ویندوز بیفزایند.
 
علاوه بر این رخدادهای تقویم را از این پس می‌تواند به‌طور مستقیم از طریق نوار ابزار ایجاد کرد و نرم‌افزار مرورگر فایل هم‌اکنون نتایج جست‌وجوی ویندوز سرچ را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به‌ این‌ ترتیب نتایج جست‌وجوی مرتبط با درایوهای راه دور و خدمات ابری این نرم‌افزار بهتر بخواهد شد.
 
کد مطلب: 58570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام