۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴

آخرین نسخه آزمایشی Redstone 4 عرضه شد

ایتنا - مایکروسافت نسخه آزمایشی جدید Redstone 4 مخصوص ویندوز 10 را با کد 17110 در اختیار گروه کاربران Fast Ring قرار داد.
آخرین نسخه آزمایشی Redstone 4 عرضه شد
پس از عرضه آخرین نسخه سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 10 این شرکت به دنبال ارائه نسخه خاصی از آن بود که مدت‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شد.
اکنون گفته می‌شود این شرکت همچنان در تلاش است به نسخه مزبور یعنی Redstone 4 سیستم‌عامل ویندوز 10 قابلیت‌های جدیدی بیفزاید.
همچنین مطابق اخبار منتشره، هم‌اکنون که مارس 2018 از راه رسیده است،‌ آخرین قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این بروزرسانی بزرگ، مراحل پایانی توسعه خود را پشت سر می‌گذراند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت روز گذشته نسخه آزمایشی جدید Redstone 4 مخصوص ویندوز 10 را با کد 17110 در اختیار گروه کاربران Fast Ring قرار داد تا مورد استفاده و نیز تست و آزمایش کاربران قرار گیرد.

گفته شده این نسخه آزمایشی، دو قابلیت سازمانی جدید و مهم را نیز شامل می‌شود و در کنار آن برای بخش‌های Windows Container، Server Core و Nano Server نیز امکانات جدید پیش‌بینی شده است.

از جمله اینکه کاربران سازمانی مبتنی بر این نسخه جدید می‌توانند برنامه‌های سفارشی یا اسکریپت‌های مورد نظر خود را به صورت جداگانه از یک بروزرسانی کلی در اختیار گیرند.
به نظر می‌رسد با این اقدام، قابلیت Setup مربوط به هر یک از بخش‌ها به صورت مجزا برای سازمان‌ها عرضه خواهد شد.

همچنین در نسخه آزمایشی Build 17110، بسیاری از حفره‌های امنیتی برطرف شده‌ تا برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، آرامش خاطر بیشتری به همراه داشته باشد.
شرکت مایکروسافت پیش‌بینی کرده است که مارس 2018 همه قابلیت‌های Redstone 4 را تکمیل و آپریل سال جاری میلادی آن را به صورت جامع در اختیار کاربران قرار دهد.

 
کد مطلب: 52123
نام شما
آدرس ايميل شما


سیّد دلبر
feedback
Iran, Islamic Republic of
ی ویندوز پر عیب و مزخرف
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام