۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۰

سالی آرام برای صنایع فناوری اطلاعات

ایتنا- آمار و ارقام به‌دست‌آمده موجب شده است تا متخصصان پیش‌بینی کنند که میزان هزینه صرف شده در صنایع فناوری اطلاعات در سال 2016 نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.
سالی آرام برای صنایع فناوری اطلاعات


آمار و ارقام به‌دست‌آمده موجب شده است تا متخصصان پیش‌بینی کنند که میزان هزینه صرف شده در صنایع فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اقتصادی جهان را می‌توان صنایع فناوری اطلاعات به‌حساب آورد.

هرساله متخصصان اقدام به ارزیابی و پیش‌بینی شرایط هزینه‌ها در این بازار می‌کنند تا وضعیت بازار نسبت به سال گذشته مشخص گردد.

 

حال متخصصان برای سال جاری میلادی نیز اقدام به انجام تحلیل‌های مشابهی کرده‌اند که نشان می‌دهد این بازار قرار است تا سالی آرام را پشت سر بگذارد.

این امر به این معنی است که تراز مالی میزان هزینه‌های انجام شده در سال جاری (۲۰۱۶) نسبت به سال قبل تقریبا بدون تغییر خواهد بود و رقم ۳.۴۱ تریلیون دلار برای این بازار پیش‌بینی شده است.

تغییر هزینه‌ها در این بازار تنها نیم درصد برآورد شده است که این امر به‌واسطه تغییر ارزش ارز در بازارهای جهانی شکل گرفته است و ارتباطی به شرایط کارکرد این صنایع ندارد.
 
کد مطلب: 44018
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام