۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸

تحلیلی بر هزینه‌های انجام‌شده در صنایع فناوری اطلاعات

ایتنا – پیش‌بینی می‌شود که در پایان سال 2017 میلادی شاهد رشد 5 درصدی هزینه‌های اعمال‌شده در صنایع فناوری اطلاعات باشیم بااین‌وجود این هزینه‌ها در کدام بخش‌ها انجام‌شده است.
تحلیلی بر هزینه‌های انجام‌شده در صنایع فناوری اطلاعات


مطابق بررسی‌هایی که متخصصین و نهادهای تحقیقاتی اعلام کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود که در پایان سال 2017 میلادی شاهد رشد 5 درصدی هزینه‌های اعمال‌ شده در صنایع فناوری اطلاعات باشیم، با این‌ وجود، این سؤال وجود دارد که هزینه‌های موردنظر در کدام بخش‌ها انجام‌شده است؟
 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی informationweek، به‌تازگی تحقیقاتی جامع در زمینه هزینه‌های انجام‌شده در صنایع فناوری اطلاعات انجام شده است که نشان‌ دهنده نکاتی برجسته و جذاب درباره این صنایع است.
بر اساس این تحقیقات، بیشترین سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و بیشترین هزینه‌ای که آنها متقبل می‌شوند، در دو بخش خاص یعنی نرم‌افزارها و محاسبات ابری صرف می‌شوند.
 
این امر نشان‌دهنده این است که صنایعی که تا چندی پیش بر پایه سخت‌افزار اداره می‌شد، امروزه به یک صنایع نرم‌افزار محور بدل شده است.
 
 
 
به نظر کارشناسان، بهترین مثال بارز در این زمینه، شرکت سیسکو است؛ این شرکت برای سالیان متمادی به‌ عنوان یک غول صرفاً سخت‌افزاری شناخته می‌شد و سخت‌افزار در اولویت رویکرد مدیریت آن قرار داشت.
حال که نرم‌افزارها توانسته‌اند تا به مالکان بازار بدل شوند، این شرکت بزرگ نیز به دنبال تبدیل کردن کسب‌وکار خود به یک شرکت نرم‌افزاری است. بدین ترتیب بوضوح مشاهده می‌شود که راهبرد سرمایه‌گذاری و بازاریابی شرکت، چگونه تغییر وضعیت داده است.
 
این امر را می‌توان از شرکت‌هایی مانند AppDynamics،OpenDNS،CliQr و Viptelaمشاهده کرد که به‌تازگی توسط سیسکو خریداری‌شده‌اند.
 
بدین‌ ترتیب بزرگ‌ترین تفاوت سال جاری با سال‌های اخیر این است که هزینه‌های مربوط به دیتاسنترهای فیزیکی شخصی به‌شدت رو به کاهش هستند.
 
کد مطلب: 49947
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام