۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

نیکون مرکز تولید دوربین‌های سامسونگ را می‌خرد

ایتنا - سامسونگ قصد دارد برای همیشه با بازار جهانی دوربین‌های دیجیتالی خداحافظی کند.
نیکون مرکز تولید دوربین‌های سامسونگ را می‌خرد


نخستین بار سپتامبر امسال گفته شد که سامسونگ قصد دارد از بازار جهانی دوربین‌های دیجیتال بیرون روند و منابع آگاه مختلف این خبر را تایید کردند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌نِت، برخی از مدیران فروش سامسونگ در نقاط مختلف جهان اعلام کردند که فروش دوربین‌های دیجیتالی سامسونگ به زودی در سراسر جهان متوقف می‌شود و البته در مورد هیچ یک از این خبرها بیانیه رسمی از سوی شرکت کره‌ای منتشر نشد.

طی یک هفته گذشته به صورت رسمی مراکز فروش دوربین‌های دیجیتالی سامسونگ در کشورهای فرانسه، آلمان و بریتانیا غیرفعال شدند و سرانجام گفته شد شرکت Nikon به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین در جهان قصد دارد کارخانه تولید دوربین‌های سامسونگ را بخرد.

منابع آگاه گزارش دادند که بر اساس مذاکرات صورت گرفته، Nikon مرکز تولید تراشه‌های تصویری APS-C سامسونگ را می‌خرد و آن را به یکی از زیرمجموعه‌های تولید دوربین‌های فول-فریم خود تبدیل می‌کند.

 

شرکت Nikon همچنین قصد دارد تمامی سرمایه‌ها و اموال مربوط به فناوری سیستم دوربین‌های NX سامسونگ را بخرد و به همراه آن، شرکت تولید لنزهای تصویری سامسونگ را هم خریداری کند تا به صورت کلی زیرمجموعه تولید دوربین‌های سامسونگ به یکی از شعبات Nikon تبدیل شود.

سامسونگ چند سال قبل به صورت رسمی از بازار دوربین‌های دیجیتالی DSLR خارج شد و هم‌اکنون گفته می‌شود که به صورت کامل با بازار دوربین خداحافظی می‌کند.
 
کد مطلب: 39619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام