۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸

سامسونگ گوشی گلکسی A9 با چهار دوربین را معرفی می‌کند

ایتنا- سامسونگ به تازگی از جدیدترین طراحی خود در زمینه گوشی هوشمند پرده برداشت. این شرکت با معرفی گلکسی A9 قصد دارد که گام‌های جدیدی در فضای گوشی‌های هوشمند بردارد.
سامسونگ گوشی گلکسی A9 با چهار دوربین را معرفی می‌کند
سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این گوشی که گلکسی A9 نام دارد مجهز به چهار دوربین است و می‌تواند به عنوان یک پیشرفت جدید برای شرکت سامسونگ محسوب شود. این شرکت سعی دارد که با این گوشی، فضای جدیدی در حوزه دوربین و تصویر باز کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، چهاردوربین جدید این گوشی با نام‌های مختلفی مشخص شده است. نام‌ها این دوربین‌ها “Telephoto”، “Ultra Wide Lens”و “Depth Lens” است. دو دوربین از نوع تلفوتو است که برای نمایش جزئیات بیشتر و گرفتن تصاویر دور و نزدیک به کار می‌رود.
دوربین دوم، برای گرفتن تصاویر عریض بدون استفاده از قابلیت پانوراما (چشم انداز) مورد استفاده می‌گیرد و دوربین سوم به کاربر اجازه می‌دهد که عمق زمینه را به صورت دستی تنظیم نماید و هر کجا که می‌خواهد تمرکز کند.
 
گوگل برآیند این چهار دوربین را 24 مگاپیکسل می‌داندو با استفاده از آنها شرایط نور یا روشنایی را بهینه‌سازی می‌کند. کل سیستم دوربین، امکان شناسایی صحنه با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی دارد و نوع اشیاء موجود در فریم را شناسایی و تنظیمات دوربین را بنا به موقعیت به صورت خودکار تنظیم می‌کند.
 

این گوشی شباهت‌های زیادی با هواوی P20 پرو دارد که اوایل سال جاری میلادی عرضه و منتشر شد.
اگر گوشی گلکسی پیش رو بتواند کارایی خود را به کاربران اثبات کند و هنرنمایی دوربین‌های خود را به خوبی و سادگی به نمایش بگذارد، مسلما می‌تواند طرفداران زیادی را به خود جلب و جذب کند. این گوشی در ماه نوامبر آماده عرضه به بازار خواهد شد و به همین خاطر هنوز هیچ قیمتی در مورد این گوشی اعلام نشده است.
 
کره‌ای‌ها با محصول جدید خانواده‌ Galaxy A‌ سعی دارند تا تجربه‌ای متفاوت را برای علاقه‌مندان عکاسی با موبایل رقم بزنند و از این رو در گوشی جدید، بخش عمده‌ای از تمرکز خود را به توسعه‌ دوربینی توانمند برای گلکسیA9 معطوف ساخته‌اند.
 
کد مطلب: 54410
برچسب ها: سامسونگ گلکسی A9
نام شما
آدرس ايميل شما


Hayrullah
feedback
Turkey
سامسنگ گلکسی قیمت چنده
قیمت چنده
feedback
United States
قیمت چنده
تانیا
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی بد است
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام