۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰

دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ برای نمایش تصاویر واقعی و سه‌بعدی

ایتنا - این سیستم هوشمند که به صورت دایره‌ای ساخته شده است 17 دوربین دیجیتالی Full HD را شامل می‌شود.
دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ برای نمایش تصاویر واقعی و سه‌بعدی


نسل جدید فناوری‌های نمایشگر مشکلات خاص خود را دارند و معمولا محتوای ویژه آنها ساخته نمی‌شود و چون تعداد کمی از کاربران آنها را مورد استفاده قرار می‌دهند، تولید تصاویر متناسب آنها به میزان اندک انجام می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، این اتفاق برای نمایشگرهای منحنی‌ و سه‌بعدی دیده می‌شود و البته، پیش‌بینی می‌شود برای نسل جدید فناوری‌های نمایشی موسوم به "حقیقت مجازی"(VR) نیز به همین صورت دنبال شود.

اما شرکت سامسونگ از تولید محصول جدیدی با نام Project Beyond خبر داده است که این مشکل را برای عینک هوشمند و سه‌بعدی خود موسوم به Gear VR حل می‌کند.

سیستم Project Beyond در اصل یک دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه محسوب می‌شود که قادر است به صورت پانوراما از تمام محیط پیرامون خود تصویربرداری کند و سپس این تصویر در عینک هوشمند جدید Gear VR سامسونگ مشاهده شود.

 

این سیستم هوشمند که به صورت دایره‌ای ساخته شده است ۱۷ دوربین دیجیتالی Full HD را شامل می‌شود که ۸ عدد از آنها به صورت همزمان تصاویر محیط مقابل خود را به صورت تصاویر دنبال‌هم با زاویه ۴۵ درجه تهیه می‌کنند.

این سیستم همچنین یک دوربین اصلی در مقابل خود دارد که برای عکسبرداری و فیلمبرداری هنگام پخش مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته تمام این دوربین‌های پانوراما تصاویر را به صورت سه‌بعدی تهیه می‌کنند.

بخش سخت‌افزاری این دوربین دیجیتالی هوشمند هنوز تکمیل نشده است.
اما سامسونگ توضیح داد که نمونه اولیه این محصول را در شهر سانفرانسیسکو مورد استفاده قرار داده است و به زودی آن را در دیگر شهرهای جهان آزمایش می‌کند.

شرکت سامسونگ با این وجود توضیح داده است که اگر کاربران قصد استفاده از عینک هوشمند Gear VR را به صورت جداگانه دارند و نمی‌خواهند برای خرید Project Beyond هزینه پرداخت کنند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. زیرا این دو سیستم به صورت کاملا مجزا هم عمل می‌کنند.
 
کد مطلب: 33214
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چند تا عکس گرفته شده از این دوربین هم می ذاشتی
اقای باذوق !! !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام