۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

خدمات CRM مایکروسافت با خرید یک شرکت جدید رونق می‌گیرد

ایتنا - کاربران Dynamics CRM از این پس می‌توانند ابزارهای Adxstudio را نیز در فضای ابری در اختیار بگیرند.
خدمات CRM مایکروسافت با خرید یک شرکت جدید رونق می‌گیرد


مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد یکی از شرکای قدیمی خود موسوم به Adxstudio را خریداری کرده است تا از این طریق بتواند خدمات مبتنی بر وب در سیستم Dynamics CRM را ارتقاء دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینفورمیشن‌ویک، شرکت Adxstudio که خدمات سلف‌سرویس مبتنی بر وب ارائه می‌دهد و ابزارهای ویژه برای پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتری دارد، هم‌اکنون یکی از اهرم‌های مایکروسافت برای ارتقاء خدمات Dynamics CRM محسوب می‌شود تا سازمان‌ها بتوانند با مشتریان خود تعامل بیشتری داشته باشند و محصولات آنلاین را به صورت جامع‌تر ارائه دهند.

شرکت Adxstudio که آن را از متخصصان ارائه‌دهنده پورتال‌های وب، ابزارهای تعاملی آنلاین، و راهکارهای چرخه مدیریت محصول می‌دانند، قرار است در گروه توسعه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

پورتال‌های مبتنی بر وب که شرکت Adxstudio ارائه می‌دهد با سیستم Dynamics CRM مایکروسافت سازگاری کامل دارند و به مشتریان غول نرم‌افزاری جهان امکان می‌دهند فرآیند فروش و ارائه خدمات به مشتری را در فضای آنلاین مدیریت کنند.

 

این پورتال‌ها با ابزار کاربردی CRM منطبق شده‌اند تا به صورت آنلاین یا در قالب نرم‌افزارهای پیش‌فرض برای سازمان‌های بزرگ عرضه شوند.

سازمان‌هایی که هم‌اکنون از Dynamics CRM مایکروسافت استفاده می‌کنند، از این پس می‌توانند ابزارهای Adxstudio که برای ارتقا سیستم‌های ارتباط با مشتری ساخته شده است را به صورت پیش‌فرض روی فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 38519
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام