۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

خرید جدید مایکروسافت برای تقویت خدمات ارتباط با مشتری

ایتنا - مایکروسافت در نظر دارد تمام قابلیت‌ها و محصولات FieldOne را به Dynamics CRM خود اضافه کند.
خرید جدید مایکروسافت برای تقویت خدمات ارتباط با مشتری


مایکروسافت با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد شرکت FieldOne Systems LLC که در زمینه تولید نرم‌افزارهای مرتبط با مدیریت و توزیع خدمات فعالیت می‌کند را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت گزارش داد این شرکت کوچک نرم‌افزاری که دفتر مرکزی آن در نیوجرسی واقع شده است، با مبلغ نامشخص به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های غول نرم‌افزاری جهان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

پلتفرم FieldOne Sky که در این شرکت نرم‌افزاری تولید می‌شود قابلیت‌هایی از جمله برنامه‌ریزی و مخابره، مسیریابی خودکار، مدیریت موجودی، ارتباط با مشتری و ... را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.

هسته مرکزی پلتفرم FieldOne Sky مبتنی بر سیستم Dynamics xRM Framework مایکروسافت ساخته شده است و به همین خاطر کسب و کارها به آسانی می‌توانند از Dynamics CRM، Outlook، Office 365، Azure، Skype و Yammer روی آن استفاده کنند.

 

مایکروسافت در نظر دارد تمام قابلیت‌ها و محصولات FieldOne را به سری محصولات مدیریت ارتباط با مشتری خود موسوم به Dynamics CRM اضافه کند.

برنامه آتی مایکروسافت این است که خدمات FieldOne با خدمات اینترنت اشیاء Azure IoT و دستیار دیجیتالی Cortana Analytics ادغام شوند.
 
کد مطلب: 37134
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام