۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸

Dynamics CRM مایکروسافت به‌روز شد

ایتنا - نسخه جدید Dynamics CRM بنا بر تشخیص نیاز سازمان‌ها به استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی روی دستگاه‌های مختلف تکمیل شده است.
Dynamics CRM مایکروسافت به‌روز شد


به دنبال عرضه Dynamics CRM 2015 در نوامبر گذشته، مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که در فصل بهار به‌روزرسانی در این زمینه انجام می‌دهد که قابلیت‌های جدید اجتماعی، موبایلی و تحلیلی را همراه با Office 365 به دست سازمان‌ها می‌رساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، به عنوان مثال، در زمینه قابلیت‌های اجتماعی نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت یک مرکز اجتماعی برای سازمان‌ها ارائه می‌دهد که گروه‌های بازاریابی، فروش و خدمات به کمک آن می‌توانند موضوعات اجتماعی را مانیتور کنند و به صورت مستقیم با انجمن‌های زیرمجموعه در ارتباط باشند.

سازمان‌ها می‌توانند سیستم پایان-به-پایان برای ارتباط با مشتریان را مبتنی بر پست‌های منتشر شده روی فضاهای اجتماعی در اختیار بگیرند و در کنار آن ابزارهای تحلیلی اجتماعی نیز کلیه اتفاقات در این حوزه را رصد می‌کنند.

مایکروسافت با تشخیص نیاز سازمان‌ها به استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی روی دستگاه‌های مختلف، نسخه جدید Dynamics CRM را به گونه‌ای تولید کرده است که می‌تواند یک بار روی یک سیستم شناسایی شود و به صورت متوالی روی دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارتباط نزدیکتر با مجموعه نرم‌افزاری Office 365 از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است که به عنوان مثال، مدیران فروش در نرم‌افزار Excel می‌توانند تمام سناریوهای موجود را در اختیار بگیرند و پیش‌بینی‌های خود را مبتنی بر نرم‌افزار Dynamics CRM به‌روز کنند.

قابلیت OneNote در نسخه جدید نرم‌افزار CRM مایکروسافت به سازمان‌ها امکان می‌دهد ارتباط نزدیک‌تری با گرو‌ه‌های فروش برقرار شود و اطلاعات آسان‌تر از گذشته بین گروه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شوند.
 
کد مطلب: 35209
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام