۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳

Dynamics مایکروسافت روی فضای ابری Azure مستقر شد

ایتنا - دسترسی به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری روی فضای ابری Azure با این اقدام آسان‌تر می‌شود.
Dynamics مایکروسافت روی فضای ابری Azure مستقر شد


شرکت مایکروسافت در تلاش است تا امکان دسترسی به نرم‌افزار سازمانی Dynamics و تمام خدمات وابسته به آن را روی فضای پردازش ابری Azure ممکن کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ‌تِک‌نیوز، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سری جدید ماشین‌های مجازی GS آن به سازمان‌های بزرگ کمک می‌کند تا سیستم Dynamics AX را به راحتی مستقر کنند و بتوانند برای دسترسی به خدمات Dynamics CRM روی فضای ابری Azure انتخاب‌های بیشتری پیش‌رو داشته باشند.

سیستم Azure یک فضای پردازش ابری باز محسوب می‌شود که به کاربران سازمانی امکان می‌دهد به سرعت ابزارهای مورد نیاز خود را ایجاد، مستقر و مدیریت کنند و در یک شبکه جهانی مبتنی بر مراکز داده که توسط مایکروسافت مدیریت می‌شود، به آنها دسترسی داشته باشند.

سیستم Azure با قابلیت‌های مختلف خود در فضای پردازش ابری به سازمان‌ها امکان می‌دهد تمرکز بیشتر بر زیرساخت‌ها، داده‌ها و توسعه ابزارهای مورد نیاز خود داشته باشند و بتوانند آنها را در راستای کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهند.

 

آن دسته از سازمان‌هایی که می‌خواهند راهکارهای مختلف امکان تغییرات نر‌م‌افزاری متناسب با نیازهای سازمان و تحولات بازار را برای آنها فراهم کند، می‌تواند سیستم جدید خدمات Dynamics مایکروسافت مبتنی بر فضای پردازش ابری را مورد استفاده قرار دهند.

«کریستین پدرسِن» مدیر مرکز Dynamics AX مایکروسافت در این خصوص گفت که دسترسی به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری روی فضای ابری Azure با این اقدام آسان‌تر می‌شود تا سازمان‌ها بتوانند به صورت مجازی به Azure D-Series Virtual Machines نیز دسترسی داشته باشند.
 
کد مطلب: 38032
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام