۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳

استفاده از خدمات ابری Azure مایکروسافت ارزان شد

ایتنا - اگر کاربران این خدمات ابری را روی پلتفرم لینوکس مورد استفاده قرار دهند، تخفیف برای آنها بیشتر خواهد بود.
استفاده از خدمات ابری Azure مایکروسافت ارزان شد


مایکروسافت امروز برای کاربران سازمانی خبرهای خوبی داشت و در آخرین بیانیه خود اعلام کرد آن دسته از کسب و کارها که پلتفرم پردازش ابری Azure را در زیرساخت‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند، از ماه فوریه می‌توانند تخفیف‌های ویژه را در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت مایکروسافت اعلام کرد ماه آینده هزینه استفاده از خدمات پردازش ابری Dv2 خود را تا ۱۷ درصد کاهش می‌دهد که البته این تخفیف بسته به نوع مصرف سازمان‌ها از این سرویس تغییر می‌کند.

اگر کاربران این خدمات ابری را روی پلتفرم لینوکس مورد استفاده قرار دهند، تخفیف برای آنها بیشتر خواهد بود. مایکروسافت توضیح داد این دسته از کاربران می‌توانند تا ۱۷ درصد در هزینه‌های ابری خود صرفه‌جویی کنند.

در مقابل برای کاربرانی که مبتنی بر ویندوز این خدمات پردازش ابری را مورد استفاده قرار می‌دهند تخفیف‌ها ۱۳ درصد در نظر گرفته شده است.

 

در حال حاضر هنوز میزان دقیق تخفیف‌ها برای انواع مختلف خدمات ابری مایکروسافت اعلام نشده است. ولی غول نرم‌افزاری جهان اعلام کرد ابتدای فوریه لیست کامل این تخفیف‌ها را اعلام خواهد کرد. سرویس Dv2 برای اپلیکیشن‌هایی طراحی شده است که به توان پردازشی بالاتری نیاز دارند و به صورت موقت حافظه را اشغال می‌کنند.

در خبرها همچنین آمده است که سری خدمات پردازش ابری Azure D-series مایکروسافت تخفیف ۳۵ درصدی را در اختیار می‌گیرد و البته دیگر انواع این سرویس ابری هم شامل تخفیف می‌شوند.
 
کد مطلب: 40458
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام