۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹

HP شریک ابری Azure می‌شود

ایتنا - شرکت HP تصمیم گرفته است خدمات ابری Azure را به عنوان سیستم مورد نظر خود به مشتریان بفروشد.
HP شریک ابری Azure می‌شود


از زمان معرفی نخستین سرویس ابری توسط HP حدود شش ماه می‌گذرد و این شرکت هنوز نتوانسته است در عرصه جهانی خدمات پردازش ابری مشتریان زیادی را تحت پوشش قرار دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، ژوئن امسال شرکت HP نسخه جدید سرویس ابری Helion را عرضه کرد. در ماه اکتبر امسال گفته شد این سرویس برای همیشه به عمر خود پایان داده است و ژانویه ۲۰۱۶ به صورت کامل بازنشسته می‌شود.

«مِگ ویتمن» مدیرعامل HP هفته گذشته در جریان انتشار گزارش مالی این شرکت اعلام کرد مرکز ارایه خدمات سازمانی HP قراردادی را با مایکروسافت منعقد کرده است تا به موجب آن Azure را به عنوان سرویس ابری ویژه به مشتریان خود بفروشد.

اگرچه هنوز جزییات کامل این قرارداد اعلام نشده است، گفته‌های خانم ویتمن در مورد آغاز همکاری با مایکروسافت این مسئله را نشان می‌دهد که HP به پلتفرم ابری Azure علاقه فراوان دارد و از این طریق می‌خواهد پشتیبانی از مشتریان ابری مایکروسافت را هم در اختیار بگیرد.

 

شرکت HP تصمیم گرفته است خدمات ابری Azure را به عنوان سیستم مورد نظر خود به مشتریان بفروشد و از این طریق سرویس ابری مستقل برای خود تولید نکند.

تحلیلگران بر این باورند که شرکت HP با این اقدام قصد دارد به صورت گسترده‌تر در عرصه خدمات ابری چندگانه گام بردارد و برای ورود گسترده به بازار جهانی از پلتفرم Azure مایکروسافت استفاده کند.

با توجه به اینکه شرکت HP تاکنون هیچ موفقیتی در عرصه خدمات پردازش ابری کسب نکرده است، پلتفرم Azure مایکروسافت می‌تواند سرعت ورود HP به بازار جهانی سرویس‌های ابری را بیشتر کند.
 
کد مطلب: 39565
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام