۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱

نسل جدید ابزارهای سازمانی Salesforce برای فناوری‌های پوشیدنی

ایتنا - این شرکت تاکنون بیش از ۲۰ ابزار کاربردی را مبتنی بر Salesforce1 Platform و Salesforce Wear تولید کرده است.
نسل جدید ابزارهای سازمانی Salesforce برای فناوری‌های پوشیدنی


شرکت Salesforce.com سری محصولات خود را ارتقاء داد و نسل جدید ابزارهای کاربردی اینترنتی برای فناوری‌های پوشیدنی به‌خصوص ساعت مچی هوشمند Apple Watch را عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، از بین ابزارهای کاربردی جدیدی که ارائه شده است می‌توان به BetterWorks Wear اشاره کرد که فروشندگان محصول و مراکز فروش کالا ارایه شده است و هدف آن ارائه گزارش‌های کاربردی در این زمینه است.

ابزار دیگر TaskRay نام دارد که به صورت مستقیم با خدمات پردازش ابری Salesforce در ارتباط است و ابزار دیگر موسوم به FieldExpert سرویس‌های مخصوص مدیران سازمانی برای برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

این شرکت که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) محسوب می‌شود، در حوزه اینترنت اشیاء تمرکز فراوان بر تحلیل داده‌ها دارد و که به کمک شرکای خود تاکنون بیش از ۲۰ ابزار کاربردی را مبتنی بر Salesforce1 Platform و Salesforce Wear تولید کرده است.

 

این شرکت نرم‌افزاری بزرگ هفته گذشته سیستم ابری Marketing Cloud را با شبکه اجتماعی اینستاگرام ادغام کرد تا بر اساس ابزار مربوطه برای به اشتراک گذاری تصاویر اینترنتی بتواند API خود را متناسب با نیاز مراکز بازاریابی ارتقاء دهد.

شرکت Salesforce پیش‌تر اقدامات مشابهی را با شبکه‌های اجتماعی توئیتر، پین‌ترست و فیس‌بوک به انجام رساند و از این طریق موفق شد محبوبیت بیشتری برای مراکز بازاریابی دیجیتالی به دست آورد.
 
کد مطلب: 37580
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام