۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲

ابزار موبایلی Salesforce برای آسان‌سازی خدمات ابری

ایتنا - شرکت Salesforce پنج سیستم پردازش ابری مجزا دارد که Wave ششمین فعالیت آن در زمینه خدمات ابری محسوب می‌شود.
ابزار موبایلی Salesforce برای آسان‌سازی خدمات ابری


شرکت Salesforce.com از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان ابزار کاربردی جدیدی را به اکوسیستم ابری خود موسوم به Wave Analytics Cloud اضافه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم Wave که نخستین بار در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد، به منظور گستردگی هرچه بیشتر زیرمجموعه‌های کاربران سازمانی فراتر از متخصصان فروش و بازاریابی عمل می‌کند. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که به سادگی با دستگاه‌های موبایلی سازگار می‌شود و امکان بارگذاری داده‌ها از منابع مختلف برای آن در نظر گرفته شده است.

با توسعه هرچه بیشتر سیستم Wave، ابزارهای کاربردی این روزها نقش موثری در توسعه این محصول دارند و Salesforce تصمیم دارد آنها را تولید کند. نخستین ابزار که هم‌اکنون در این زمینه ارائه شده است Sales Wave Analytics نام دارد و خدمات آن در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه می‌شود.

این ابزار کاربردی به گروه فروش در سازمان کمک می‌کند تا سرعت انجام فعالیت‌های مختلف خود را افزایش دهند و روی دستگاه‌های موبایلی تمام مراحل فعالیت‌ها را دنبال کنند.

 

این ابزار هم‌اکنون به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تحت آن گروه مشخصی از مشتریان و سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند که البته قرار است نسخه نهایی ابزار پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

شرکت Salesforce پنج سیستم پردازش ابری مجزا دارد که Wave ششمین فعالیت آن در زمینه خدمات ابری محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 36670
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام