۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱

Salesforce ساخت ابزار موبایلی را برای همه سازمان‌ها آسان کرد

ایتنا - سیستم جدید به عموم کاربران سازمانی امکان می‌دهد به صورت بصری بخش‌های مختلف برای ساخت یک ابزار کاربردی را کنار هم بگذارند.
Salesforce ساخت ابزار موبایلی را برای همه سازمان‌ها آسان کرد


شرکت Salesforce سیستم جدید خود را با نام Salesforce۱ PaaS معرفی کرد و توضیح داد این محصول همراه با قابلیت جدیدی موسوم به Lightning Components می‌تواند امکان تولید ابزارهای کاربردی را آسان کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، Lightning Components روش سریع‌تر برای ساخت ابزارهای کاربردی توسط کاربرانی محسوب می‌شود که دانشی در مورد کدنویسی ندارند و به عبارت دیگر با سیستم AppBuilder کار می‌کنند.

این قابلیت جدید همچنین امکان می‌دهد تا کاربران ضمن ساخت ابزارهای موبایلی کاربردی، بتوانند در بخش تامین محتوا به Salesforce Marketplace نیز متصل شوند و قابلیت‌های آن را در اختیار بگیرند.

شرکت Salesforce که خود را بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در جهان می‌داند، با سیستم جدید خود به عموم کاربران سازمانی امکان می‌دهد به صورت بصری بخش‌های مختلف برای ساخت یک ابزار کاربردی را کنار هم بگذارند و بدون اینکه دانشی در مورد برنامه‌نویسی و کدگذاری داشته باشند، ابزار موبایلی مورد نیاز خود را ایجاد کنند.

 

این شرکت همچنین قابلیت دیگری با نام AppExchange for Components معرفی کرد تا یک فروشگاه آنلاین برای ارایه ابزارهای موبایلی سازمانی ارائه شود و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بتوانند برای ارتقا محصولات خود از آن استفاده کنند.

سیستم AppExchange همراه با ۵۰ ابزار کاربردی که بیشترین درخواست را از سوی کاربران سازمانی داشتند، ارائه شده است.
 
کد مطلب: 37414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام