۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲

Dynamics CRM مایکروسافت روی دستگاه‌های موبایلی

ایتنا - ابزار جدید مایکروسافت امکان اجرای Dynamics CRM مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی را در سه سیستم عامل مذکور فراهم می‌آورد.
Dynamics CRM مایکروسافت روی دستگاه‌های موبایلی


مایکروسافت نرم‌افزار سازمانی Dynamics CRM خود را در قالب یک ابزار کاربردی روی فروشگاه اینترنتی Windows Store عرضه کرد و به صورت همزمان ابزارهای مخصوص دستگاه‌های اپلی و اندرویدی را هم در اختیار کاربران گذاشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که اقدام مذکور با هدف افزایش کارآمدی Dynamics CRM برای کاربران و ارتقاء میزان دسترسی به خدمات آن صورت گرفته است.

کاربران نرم‌افزار Dynamics CRM هم‌اکنون می‌توانند به کلیه داده‌های خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از روی تبلت‌های مبتنی بر ویندوز، اندروید و iOS دسترسی داشته باشند و با ابزارهای مربوطه، در تلفن‌های همراه هم این داده‌ها را مورد تحلیل قرار دهند.

لازم به ذکر است که ابزار جدید مایکروسافت امکان اجرای Dynamics CRM مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی را در سه سیستم عامل مذکور فراهم می‌آورد.

 

مایکروسافت همچنین اظهار داشت که پیش‌بینی می‌کند سازمان‌ها و آژانس‌های دولتی در راستای توسعه استراتژی‌های موبایلی خود، ابزار کاربردی مربوط به سیستم Dynamics CRM را به صورت گسترده مورد استفاده قرار دهند.

«کریم تالهوک» مدیر مرکز Business Solutions مایکروسافت در منطقه خلیج فارس گفت: «چشم‌انداز ما در سیستمDynamics مایکروسافت این است که به کاربران کمک کنیم تا بتوانند انواع مختلف تجارب خود با مشتریان را مورد تحلیل قرار دهند و آن را در راستای توسعه کسب و کار خود به کار گیرند.»

کاربران با این ابزار کاربردی می‌توانند به صورت دایم از طریق تبلت خود به قابلیت‌های Dynamics CRM دسترسی داشته باشند. این ابزار برای ویندوز ۸، تبلت iPad اپل و رایانه‌های لوحی اندرویدی ارایه شده است و همچنین قابلیت‌های Dynamics CRM Online و Dynamics CRM ۲۰۱۵ مایکروسافت را ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 37549
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام