۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
سه هفته کار متوالی بدون یک روز استراحت

سوءاستفاده اپل از کارگران خط تولید آیفون ۶ در چین

ایتنا - کارگران خط تولید گوشی هوشمند آیفون 6 در کارخانه Pegatron چین به قدری فعالیت می‌کنند که در محل کار خود به خواب می‌روند
سوءاستفاده اپل از کارگران خط تولید آیفون ۶ در چین


نامه محرمانه‌ای که به کارمندان اپل در بریتانیا ارسال شده است نشان می‌دهد که به دنبال انتشار فیلم ویدیویی در خبرگزاری بی‌بی‌سی مبنی بر سوءاستفاده از کارگران این شرکت در کشور چین، "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل به‌دشت مورد اتهام قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این نامه توسط "جِف ویلیامز"(Jeff Williams) معاون عملیاتی شرکت اپل نوشته شده و به دست روزنامه "تلگراف" چاپ لندن رسیده است.

او در این نامه گفته است: «من و "تیم کوک" به دنبال تصاویر پخش شده در خبرگزاری بی‌بی‌سی به شدت رنجیده شده‌ایم.»

ویلیامز در ادامه توضیح داده که هیچ شرکتی به اندازه اپل برای حفظ حقوق کارمندان خود تلاش نمی‌کند و شرایط ایمن برای ادامه فعالیت‌های آنها فراهم نمی‌آورد.

 

در این نامه گفته شده است که اپل بررسی‌ها و مطالعات گسترده‌ خود را آغاز کرده است تا هرچه سریع‌تر مشکلات پیش آمده برای کارمندان چینی خود را شناسایی کند و با شفاف‌سازی بیشتر این مشکلات را از میان بردارد.

تلویزیون بی‌بی‌سی در برنامه Panorama با انتشار تصاویری نشان داد که کارگران خط تولید گوشی هوشمند آیفون ۶ در کارخانه Pegatron چین به قدری فعالیت می‌کنند که در محل کار خود به خواب می‌روند یا آنکه استراحت‌های کوتاه وسط شیفت کاری خود را ترجیح می‌دهند که بخوابند.

گفته می‌شود که کارگران کارخانه Pegatron روزانه ۱۲ ساعت کار می‌کنند و در بسیاری از موارد ۳ هفته متوالی بدون حتی یک روز استراحت در محل کار خود حاضر می‌شوند.
 
کد مطلب: 33756
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام