۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶

اپل سال ۲۰۱۵ سه مدل آیفون عرضه می‌کند

ایتنا - این شرکت سال ۲۰۱۵ یک مدل از گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نام آیفون 6S عرضه می‌کند که نمایشگر لمسی 4 اینچی دارد.
اپل سال ۲۰۱۵ سه مدل آیفون عرضه می‌کند


از هم‌اکنون تا زمان معرفی آیفون بعدی مدت زیادی باقی مانده است.
اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند که شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ میلادی سه مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون را وارد بازار می‌کند تا به نیاز همه کاربران پاسخ دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ایندیاتایمز، مرکز Timothy Arcuri به نقل از منابع آگاه داخلی اپل اعلام کرد که این شرکت سال ۲۰۱۵ یک مدل از گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نام آیفون 6S عرضه می‌کند که نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد.

این مرکز با استناد به گفته‌های منبع آگاه خود توضیح داد که آیفون ۴ اینچی مشابه آیفون 5S ساخته می‌شود و احتمال دارد که نمایشگر آن مانند آیفون ۶ و ۶ Plus لبه‌های منحنی داشته باشد.

از آنجا که شرکت اپل با عرضه آیفون ۶ و ۶ Plus اندازه گوشی‌های هوشمند خود را تغییر داد و همچنان به تولید آیفون 5S هم ادامه می‌دهد، پیش‌بینی شده است که این شرکت آمریکایی سال ۲۰۱۵ سه مدل گوشی هوشمند وارد بازار کند.

دو مدل دیگر گوشی هوشمند اپل مانند ۶ و ۶ Plus با نمایشگرهای بزرگ‌تر عرضه می‌شوند و قرار است یکی از آنها با اندازه فبلت به دست کاربران برسد.

 
 
کد مطلب: 33782
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام