۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰

آغاز تولید آیفون 6اس پلاس هندی تا اواخر آوریل

ایتنا- اپل انتظار دارد که آیفون 6اس پلاس هندی تا اواخر آوریل تولید شود. این کار پس از تصمیم اپل برای تولید مدل‎های ارزان‌قیمت آیفون 6اس انجام می‌گیرد.
آغاز تولید آیفون 6اس پلاس هندی تا اواخر آوریل
طبق گزارش‌ها، اپل در ماه ژانویه قصد دارد مدل‌های ارزان‌قیمت آیفون 6اس را در مرکز تولید جدید خود در بنگالورو (هند) تولید کند. اکونومیک تایمز به تازگی اعلام کرد که اپل تولید آیفون 6اس پلاس را آزمایش و برنامه‌ای طراحی نموده است تا ظرف چند هفته آینده، تولید این مدل در هند را آغاز کند.
هدف اپل، مطابقت با الزامات و مقررات دولت و کاهش قیمت آیفون‌ها در هند است.

به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی از  رایورز به نقل از ونچربیت، بر اساس گزارشی که اپل منتشر کرد، ویستران، خط مونتاژ جدیدی برای تولید آیفون 6اس پلاس، راه‌اندازی کرده است.
این خط مونتاژ، یکی از  محبوب‌ترین خطوط تولیدهای گوشی هوشمند در هند است. به خاطر سیاست‌های دولت هند، این امکان وجود دارد که قیمت گوشی بین 5 تا 7 درصد کاهش یابد.
 
اپل برنامه‌های خود را بگونه‌ای تنظیم کرده است تا به کمک خط مونتاژ مذکور، تمام نیاز کشور هند به مدل آیفون 6اس پلاس را برطرف کند. اگر قطعات و بسته‌‌بندی این مدل از سوی شرکت اپل تأمین گردد، می‌توان هزینه و قیمت گوشی را کاهش داد.
 
 
بر همگان مسلم شده است که هند، در حال حاضر با تمام توان در برابر فناوری‌های وارداتی مبارزه می‌کند و به همین خاطر، دولت هند می‌کوشد تولید داخلی را تقویت و تا حد امکان، فناوری‌ها را بومی‌سازی کند.
در دسامبر سال گذشته، تعرفه‌های گوشی هوشمند را از 10 به 15 درصد افزایش و در فوریه سال جاری میلادی، این مقدار را از 15 به 20 درصد رساند.
 
با وجود تمام این محدودیت‌ها و تعرفه‌ها، اپل باز هم توانست نقش خود را در کشور مزبور ایفا نموده و گوشی‌های قدیمی و ارزان‌قیمت خود را به فروش برساند. در حال حاضر، آیفون SE که تنها آیفونی است که صفحه نمایش چهار اینچی دارد، در هند تولید می‌شود و باعث ایجاد مشاغلی در کشور مذکور شده است.
 
کد مطلب: 52477
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام