۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
تا سال ۲۰۲۰

همه افراد بالای ۶ سال صاحب تلفن همراه می‌شوند

ایتنا - در سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند هستند به 6.1 میلیارد نفر خواهد رسید و این در حالی است که هم اکنون 2.7 میلیارد نفر از مردم جهان گوشی هوشمند دارند.
همه افراد بالای ۶ سال صاحب تلفن همراه می‌شوند


اینکه یک کودک ۶ ساله با استفاده از تلفن همراه قرار فردا برای رفتن به مهدکودک را با دوستان خود هماهنگ کند تصویر جالبی نیست و دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.
اما کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که در آینده نزدیک شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت سوئدی اریکسون از بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان بررسی جدیدی انجام داده است که نتایج حاصل از آن نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۰ میلادی ۹۰ درصد ساکنان جهان با سن بالای ۶ سال صاحب تلفن همراه خواهند بود.

شرکت اریکسون پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی تعداد کاربرانی که صاحب گوشی هوشمند هستند به ۶.۱ میلیارد نفر خواهد رسید و این در حالی است که هم اکنون ۲.۷ میلیارد نفر از مردم جهان گوشی هوشمند دارند.

 

در این گزارش گفته شد که کشورهای هند و چین سریع‌ترین بازار برای سازگاری با تلفن‌همراه در جهان هستند و طی ۵ سال آینده شاهد خواهیم بود که بالاترین ضریب نفوذ برای استفاده از تلفن همراه و گوشی هوشمند در این کشورها خواهد بود.

همچنین گفته شده است که تصاویر ویدیویی مهم‌ترین بخش از ترافیک شبکه موبایلی جهان را تشکیل خواهند داد و در حال حاضر ۴۵ تا ۵۵ درصد از ترافیک شبکه مخابراتی ۴G در جهان مربوط به انتقال تصاویر ویدیویی است.
 
کد مطلب: 33388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام