۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۸

آیفون 6 اپل با نمایشگر 4.7 اینچی معرفی شد

ایتنا - این گوشی هوشمند نمایشگر مبتنی بر سیستم LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت Retina HD یا به عبارت دیگر 750 در 1334 پیکسل به نمایش درمی آیند.
آیفون 6 اپل با نمایشگر 4.7 اینچی معرفی شد
"تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل شرکت اپل طی مراسم رسمی دو مدل جدید از گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد.


به گزارش ایتنا، در این اقدام گوشی هوشمند iPhone ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و iPhone ۶ Plus با نمایشگر ۵.۵ اینچی با ظاهری شبیه دستگاه الکترونیکی قابل‌حمل پخش موسیقی iPod touch معرفی شدند.

نمایشگر گوشی هوشمند iPhone ۶ با "شیشه یونی" پوشیده شده و تا لبه‌های بدنه گوشی کشیده شده است تا کاربر بتواند بیشترین استفاده را از نمایشگر ببرد.

این گوشی هوشمند نمایشگر مبتنی بر سیستم LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت Retina HD یا به عبارت دیگر ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل به نمایش درمی آیند و تراکم تصویر در آن نیز ۳۴۸ پیکسل در هر اینچ مربع گزارش شده است.

برای این گوشی هوشمند سیستم ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که امکان اجرای چند ابزار به صورت همزمان را فراهم می‌آورد و نمایشگر با سیستم جدید خود نیز در این زمینه قابلیت‌های فراوان ارایه می‌دهد.

 

دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند iPhone ۶ اپل حسگر ۸ مگاپیکسلی از نوع iSight دارد که برای چهارمین سال متوالی در گوشی‌های این شرکت به کار گرفته می‌شود و البته اپل ادعا کرده که کیفیت تصویر در آن ارتقا یافته است.

دوربین دیجیتالی مذکور می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کند و البته کاربران می‌توانند آن را در حالت FullHD قرار دهند تا تصاویر با کیفیت ۷۲۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تهیه شوند.

بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم ساخته شده است تا وزن آن پایین باشد که یک قاب از جنس فولاد ضدزنگ دور بدنه را فرا گرفته است.

پشت بدنه گوشی هوشمند آرم شرکت اپل دیده می‌شود و البته iPhone ۶ با ضخامت ۶.۹ میلیمتر توانسته است توجه هر کاربری را به خود جلب کند.

برای این گوشی هوشمند از تراشه مرکزی A۸ اپل استفاده شده است که نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد توان پردازنده و ۵۰ درصد توان پردازشگر گرافیکی ارتقا یافته است.

این تراشه مرکزی مبتنی بر فناوری ۲۰ نانومتری ساخته شده است و از نظر فیزیکی ۱۳ درصد کوچکتر از مدل A۷ است.

باتری گوش هوشمند iPhone ۶ می‌تواند در حالت استفاده تا بیش از ۱۴ ساعت انرژی را در خود نگه دارد و امکان پشتیبانی از تمام شبکه‌های مخابراتی برای آن فراهم شده است.
کد مطلب: 32302
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام