۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
آخرین گمانه‌زنی‌ها قبل از معرفی گوشی‌های جدید

گوشی بزرگتر اپل iPhone 6 Plus نام دارد

ایتنا - مدل 4.7 اینچی گوشی هوشمند جدید اپل با نام iPhone 6 به دست کاربران جهانی می‌رسد و در مقابل مدل 5.5 اینچی این گوشی iPhone 6 Plus نامگذاری شده است.
گوشی بزرگتر اپل iPhone 6 Plus نام دارد


در حالی که تنها چند ساعت تا زمان برگزاری کنفرانس سالانه اپل برای معرفی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون باقی مانده است، منابع آگاه هنوز به گمانه‌زنی‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهند.


به گزارش ایتنا، در یکی از تازه‌ترین اخبار منابع آگاه داخلی اپل که نخواستند نامشان فاش شود بار دیگر این خبر را تایید کردند که این شرکت بزرگ الکترونیکی مدل جدید گوشی هوشمند خود را در دو اندازه ۴.۷ و ۵.۵ اینچ عرضه می‌کند.

این شایعات که از ماه‌ها قبل منتشر شده بود بار دیگر مورد تایید قرار گرفته است و هم‌اکنون که زمان معرفی این گوشی هوشمند فرار رسیده است، کارشناسان خبر آن را به صورت موثق‌تر اعلام می‌کنند.
همین مسئله باعث شده است طی چند روز گذشته تعداد بیشماری عکس، تصویر ویدیویی و... در مورد این محصول منتشر شود.

اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این باره مطرح می‌شود مربوط به نام‌گذاری این گوشی هوشمند است.
در تمامی اخباری که این مدت منتشر شد مراکز خبری از مدل جدید گوشی هوشمند اپل با نام iPhone 6 یاد کردند و البته برخی منابع آگاه اظهار داشتند که اپل احتمالا مدل بزرگ‌تر را با نام iPhone Air وارد بازار می‌کند.

 

اما یک منبع ژاپنی امروز اعلام کرد که مدل ۴.۷ اینچی گوشی هوشمند جدید اپل با نام iPhone 6 به دست کاربران جهانی می‌رسد و در مقابل مدل ۵.۵ اینچی این گوشی iPhone 6 Plus نامگذاری شده است.

باید توجه داشت که اپل تا پیش از تولید Mac Plus از واژه Plus برای نامگذاری هیچ یک از محصولات خود استفاده نکرد و این نام تاکنون در بخش محصولات موبایلی اپل مورد استفاده قرار نگرفته است.

اما کارشناسان می‌گویند هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا اپل دو گوشی هوشمند با اندازه‌های متفاوت را به صورت همزمان عرضه کند و در این راستا نام Plus می‌تواند عامل جدا کننده برای این گوشی‌ها باشد.

لازم به ذکر است این خبر را همان منبع آگاهی منتشر کرد که سال گذشته پیش از عرضه دو گوشی هوشمند جدید اپل اعلام کرده بود این محصولات با نام‌های iPhone 5S و iPhone 5C عرضه می‌شوند.


 
کد مطلب: 32271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام