۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰
ویژگی‌های آیفون 6

اپل رسما iPhone 6 Plus را معرفی کرد

ایتنا - این گوشی هوشمند با نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر در آن با کیفیت Retina H یا 1920 در 1080 پیکسل به نمایش درمی‌آید.
اپل رسما iPhone 6 Plus را معرفی کرد


پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی شرکت اپل سرانجام مدل بزرگ گوشی هوشمند خود را با نام iPhone ۶ Plus معرفی کرد.


به گزارش ایتنا، این گوشی هوشمند با نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر در آن با کیفیت Retina H یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید و تراکم تصویر در آن ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مربع اعلام شده است.

این محصول شامل سیستم‌عامل iOS 8 می‌شود که به گفته اپل بدنه آلومینیومی دارد که یک قاب فولادی آن را در بر می‌گیرد و زیبایی گوشی را دوچندان می‌کند.

رابط کاربری اپل برای این گوشی هوشمند بزرگ ارتقا یافته است تا کاربر از مزایای نمایشگر بزرگتر بهره‌مند شوند و بتواند ابزارهای مورد نظر خود را در بهترین حالت اجرا کند.

 

تراشه این گوشی هوشمند بزرگ A8 نام دارد که مبتنی بر فناوری ۶۴ بیتی بر پایه سیستم ۲۰ نانومتری ساخته شده است و به همین خاطر میزان مصرف انرژی در آن به حداقل رسیده است.

به گفته شرکت اپل،‌ پردازنده مرکزی A8 که برای این محصول در نظر گرفته شده است توان هسته پردازشگر را نسبت به مدل قبلی ۲۵ درصد افزایش می‌دهد،‌ توان پردازشگر گرافیکی آن ۵۰ درصد بیشتر شده است و در مقابل میزان مصرف انرژی به حداقل رسیده است.

دو گوشی هوشمند iPhone 6 Plus و iPhone 6 قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE را دارند و از دیگر امکانات ارتباطی آنها می‌توان به آخرین نسخه از گیرنده بی‌سیم Wi-Fi اشاره کرد.

فبلت iPhone 6 Plus شامل دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی می‌شود برای آن فلش دوگانه True Tone در نظر گرفته شده است.
 
کد مطلب: 32301
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام