۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
ASUS GTXTITAN-6GD5

قدرتمندترین کارت گرافیک دنیا در دستان ایسوس

ایتنا - ايسوس با ارائه اين محصول قصد دارد قدرتمندترین بازي‌ها کامپیوتری را در بالاترین وضوح تصویر موجود را به چالش جدي بکشد.
قدرتمندترین کارت گرافیک دنیا در دستان ایسوس


شرکت ايسوس به تازگي و درست با فاصله کمي بعد از عرضه پردازنده گرافيکي GTX Titan توسط NVIDIA کارت گرافيک جديد خود را بر اساس اين پردازنده گرافيکي به بازار ارائه کرد.

به گزارش ایتنا اين پردازنده گرافيکي که بر اساس معماري NVIDIA Tesla K20X ساخته شده است از قابليت و کارايي بالايي برخوردار است که اين موضوع باعث شده تعبيه آن در کنار قطعات خوب و طراحي مناسبي که ايسوس در ساخت کارت‌هاي گرافيک از آن استفاده مي‌کند، اين محصول را به يک غول تمام عيار تبديل کرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده اين کارت گرافیک مجهز به ۶ گيگابايت حافظه گرافيکي از نوع GDDR۵ است که در فرکانس کاري ۶۰۰۰ مگاهرتز (۱۵۰۰ مگاهرتز پايه) فعاليت مي‌کند.
اين حافظه‌ها با استفاده از رابط حافظه ۳۸۴ بيتي با پردازنده گرافيکي اين کارت‌ که در فرکانس پايه ۸۳۷ مگاهرتز و فرکانس ۸۷۶ مگاهرتز (حالت ۲ GPU Boost) فعاليت مي‌کند در ارتباط است.

پردازنده به کار رفته در اين کارت گرافیک مجهز به ۲۶۸۸ واحد پردازشي CUDA است که اين موضوع باعث افزايش قدرت پردازشي آن در کاربرد‌هاي سه‌بعدي مي‌شود.
اين پردازنده گرافيکي از فناوري‌هاي رابط Direct X ۱۱.۱ و Open GL ۴.۳ پشتيباني مي‌کند.

امکانات ارتباطي که ايسوس در اين محصول در نظر گرفته شامل يک رابط DVI-I، يک رابط DVI-D، يک رابط HDMI و يک پورت Display Port است.
ايسوس با ارائه اين محصول قدرتمند قصد دارد قدرتمندترین بازي‌ها کامپیوتری را در بالاترین وضوح تصویر موجود را به چالش جدي بکشد.
 
کد مطلب: 25356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام