۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۴
HD۶۷۷۰ Direct CU و HD۶۷۵۰ Formula

دوقلوهای اسوس!

ایتنا - از ویژگی‌های مشترک دیگر این دو محصول می‌توان به قابلیت‌هایی مانند Asus Smart Doctor (برای مدیریت دما و دیگر موارد کارت‌گرافیک)، ASUS Gamer OSD (پانل مدیریت برای گیمرها) و Dust proof Fan اشاره کرد که می‌تواند لذت استفاده از این محصول را چند برابر کند.
دوقلوهای اسوس!




شرکت اسوس به تازگی دو محصول جدید را با نام‌های HD۶۷۷۰ Direct CU و HD۶۷۵۰ Formula روانه بازار کرده است که از امکانات و قابلیت‌های خوبی برخوردار است.

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت رسمی شرکت اسوس این دو محصول هر دو مجهز به فناوری جدید این شرکت به نام Super Alloy Power است.

در این فناوری در ساختار قطعات مدار رگولاتور مانند خازن، چوک و ماسفت‌ها از آلیاژ خاصی استفاده شده است که باعث کاهش دمای این قطعات و افزایش کارایی این بخش می‌شود (به ادعای اسوس این فناوری باعث کاهش ۳۵ درجه‌ای درجه حرارت و ارتقاء ۱۵ درصدی کارایی می‌گردد).

از دیگر ویژگی‌های مشترک دیگر این دو محصول می‌توان به قابلیت‌هایی مانند Asus Smart Doctor (برای مدیریت دما و دیگر موارد کارت‌گرافیک)، ASUS Gamer OSD (پانل مدیریت برای گیمرها) و Dust proof Fan اشاره کرد که می‌تواند لذت استفاده از این محصول را چند برابر کند.

اما از نظر ظاهری و مشخصات فنی این دو محصول تفاوت‌های فراوانی دارند.

در کارت‌گرافیک HD۶۷۷۰ Direct CU از خنک‌کننده جدید این شرکت استفاده شده است که می‌تواند دمای پردازنده گرافیکی را تا ۲۰ درجه کاهش دهد.

در این فناوری لوله مسی انتقال حرارت به پره‌های آلومینیومی به طور مستقیم با پردازنده گرافیکی در ارتباط است که این موضوع باعث هدایت سریع گرما به محیط می‌شود.

اما در HD۶۷۵۰ Formula خنک کننده به صورت بدنه یک ماشین مسابقه‌ای طراحی شده است که این موضوع باعث جربان بهتر هوا در این محصول شده است.

علاوه بر این وجود فناوری Micro Surface Treatment در خنک‌کننده این کارت‌گرافیگ باعث کاهش ۱۴ درصدی دما در این کارت‌گرافیک شده است.

هر دو محصول مجهز به یک پورت HDMI، یک رابط D-Sub و یک پورت DVI هستند و از فناوری شرکت AMD مانند HD۳D و Eyefinity پشتیبانی می‌کنند.
کد مطلب: 19028
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام