۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷

ويژگي کارت‌هاي گرافيک جديد ايسوس

ایتنا - شرکت تایوانی ایسوس به تازگی کارت‌های گرافیک HD۶۶۷۰، HD۶۵۷۰ و HD۶۴۵۰ را برای پوشش طیف وسیعی از بازار ارائه کرده است که با ورودشان می‌توانند کمی رقابت را برای NVIDIA سخت کنند.
ويژگي کارت‌هاي گرافيک جديد ايسوس


به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، مدل HD۶۶۷۰ خود در سه مدل مختلف به بازار ارائه می‌شود که مدل EAH۶۶۷۰/DIS/۱GD۵ حرفه‌ای‌ترین مدل موجود آن است که از یک گیگابایت حافظه GDDR۵ با فرکانس موثر ۴ گیگاهرتز بهره می‌برد.

این کارت گرافیک با وجود رابط حافظه ۱۲۸ بیتی و حافظه گرافیکی پرسرعت خود حداکثر به پهنای باند حافظه ۶۴ گیگابایت در ثانیه دست پیدا می‌کند که برای یک محصول رده متوسط پهنای باند خوبی است.

این محصول مجهز به خروجی HDMI، DVI و یک خروجی Display Port است؛ از دیگر ویژگی‌های موجود در این محصولات می‌توان به قابلیت Super Alloy Power اشاره کرد که با استفاده از این فناوری علاوه بر افزایش کارایی و عمر مفید کارت گرافیک، دمای آن نیز به مقدار زیادی کاهش می‌یابد. هم‌چنین HD۶۷۷۰ مجهز به یک فن ضد جذب گرد و غبار است که به خوبی دمای حاصل از فعالیت پردازنده گرافیکی را کاهش می‌دهد.

دومین عضو این خانواده تازه وارد مجهز به یک پردازنده ۶۵۰ مگاهرتزی و رابط حافظه ۱۲۸ بیتی است. اما به علت استفاده از حافظه DDR۳ با فرکانس کاری ۱۸۰۰ مگاهرتز پهنای باند حافظه در این کارت در مقایسه با HD۶۶۷۰ کاهش پیدا کرده است.

این کارت گرافیک مجهز به پورت‌های HDMI، DVI و D-Sub است. اما یکی از ساکت‌ترین کارت‌های این خانواده HD۶۴۵۰ است که ایسوس در ساخت آن تنها به یک خنک کننده فلزی بدون فن بسنده کرده است.

این محصول از یک پردازنده ۶۲۰ مگاهرتزی بهره می‌برد اما از آن جایی که AMD آن را برای رده پایین بازار ارائه کرده است، در آن از رابط حافظه ۶۴ بیتی استفاده کرده است. محصول HD۶۴۵۰ مانند HD۶۵۷۰ از یک گیگابایت حافظه DDR۳ بهره می‌برد که این موضوع با وجود نوع مخاطب این کارت گرافیک ویژگی مثبتی است.

یکی از ویژگی‌های جالب این کارت گرافیک که آن را بیش از پیش به انتخابی خوب برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند، امکان Low Profile Design است که با تعویض نوار فلزی پشت کارت گرافیک امکان نصب آن را در کیس‌های کوچک فراهم می‌کند.
کد مطلب: 18898
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام