۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳

دشواری کسب‌‌وکار‌ها برای حفظ داده‌‌های خود در محیط برخی از برنامه‌های مایکروسافت

ایتنا- از دست دادن اطلاعات ذخیره شده، یکی از مهم‌ترین ایرادهای برنامه‌های کاربردی مایکروسافت در زمینه کسب‌وکار است.
دشواری کسب‌‌وکار‌ها برای حفظ داده‌‌های خود در محیط برخی از برنامه‌های مایکروسافت


نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد حدود نیمی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در سال گذشته میلادی از برنامه‌های کاربردی Exchange یا SharePoint مایکروسافت برای مدیریت محتواهای کسب‌وکار خود استفاده کرده‌اند، بخشی از داده‌ها و اطلاعات خود را از دست داده‌اند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‌سایت investors، شرکت Kroll Ontrack که در زمینه بازیابی داده‌های از دست رفته تخصص دارد، با انجام پیمایشی دریافته است که ۵۹ درصد کسب‌وکار‌ها و سازمان‌های حداقل نصف یک روز کاری خود را صرف بازیابی داده‌ها و اطلاعات از دست رفته کرده‌اند. 

حدود ۴۲ درصد از کسب‌وکارهای شرکت کننده در این مطالعه به پژوهشگران کرول گفته‌اند در یک سال گذشته حداقل یک‌بار داده‌هایی را که وارد برنامه‌های کاربردی Exchange یا SharePoint مایکروسافت کرده‌اند، از دست داده‌اند.
 
۲۵ درصد نیز گفته‌اند بیش از یک بار چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند.

جیم رینرنت، معاون بخش توسعه محصول در شرکت کرول با استناد به این آمار و ارقام گفته است: کاملاً واضح است که از دست رفتن داده‌ها از طریق این برنامه‌های پرکاربرد همچنان یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت آی.تی است. 

وی به کسب‌وکارهای کاربری که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند، توصیه کرده از ابزاری استفاده کنند که بتواند داده‌های مهم آنها را ذخیره کند.

گفتنی است دو نرم‌افزار یاد شده از مهم‌ترین راهکارهای کسب‌وکار شرکت مایکروسافت است.

نرم‌افزار Sharepoint کسب‌وکارهای کاربر را در زمینه‌هایی مثل هوشمندی تجاری، مدیریت محتوا، جست‌و‌جوی اطلاعات و به اشتراک گذاشتن پایگاه‌هایی در شبکه‌های اینترنت و اینترانت یاری می‌کند.

نرم‌افزار Exchange نیز نسخه‌های ویژه‌ای از ایمیل، تقویم و محصولاتی از این قبیل را دارای کاربری‌های کاری است، را در اختیار کسب‌وکار‌ها می‌گذارد.
کد مطلب: 23905
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام