۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵

مایکروسافت، راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود را با ویندوز ۸ سازگار می‌کند

ایتنا- قدم دیگر برای ترغیب کاربران به استفاده از ویندوز 8، سازگاری آن با نرم‌افزارهای کسب‌وکار است.
مایکروسافت، راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود را با ویندوز ۸ سازگار می‌کند


شرکت مایکروسافت متعهد شده تا اواسط سال ۲۰۱۳ راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را با سیستم عامل ویندوز ۸ سازگار کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، شرکت مایکروسافت قول داده است تا اواسط سال آینده میلادی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را که دینامیک سی.آر.‌ام (Dynamics CRM) نامیده می‌شود، برای کسب‌وکارهایی که از ویندوز ۸ استفاده می‌کنند عرضه کند. 

این شرکت که چند روز پیش ویندوز ۸ را روانه بازار کرد، تلاش می‌کند کسب‌وکارهای تجاری را متقاعد کند از این سیستم عامل جدید استفاده کنند. 

شرکت مایکروسافت سومین عرضه کننده بزرگ نرم‌افزارهای کسب‌وکار است که متعهد شده راهکار‌ها و محصولات خود را با ویندوز ۸ سازگار کند. 

پیش از این شرکت‌های سپ و وورک دی (Workday) نیز وعده داده بودند راهکارهای کسب‌و‌کار خود را با ویندوز ۸ سازگار کنند، اما هیچکدام از این دو شرکت چارچوب زمانی مشخصی را برای عرضه چنین نرم افزارهایی اعلام نکرده‌اند. 

در اوایل سال جاری برخی از مقامات مایکروسافت از سازگار شدن نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) این شرکت با ویندوز ۸ خبر داده بودند. 

پیش‌بینی می‌شود اولین نسخه تحت ویندوز ۸ این نرم‌افزار‌ها بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ وارد بازار شود. 

شرکت مایکروسافت در عرضه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز خود بیشتر بر روی کاربران فردی تمرکز کرده است و هنوز نتوانسته نظر کسب‌وکار‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری را به محصول جدید خود جلب کند. 

فروشگاه مجازی معروف به ویندوز استور در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نرم‌افزار کاربردی را پشتیبانی می‌کند که اغلب آنها جنبه سرگرمی و کاربری شخصی دارد. 

مایکروسافت تلاش می‌کند با عرضه راهکار‌ها و نرم‌افزارهای کسب‌وکار تحت ویندوز ۸ کاربران شرکتی و سازمانی را نیز به استفاده از این سیستم عامل ترغیب کند.
کد مطلب: 24228
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام