۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴

نسخه جدید Dynamics CRM مایکروسافت، اکتبر عرضه می‌شود

ایتنا- Dynamics CRM یک نرم‌افزار سازمالنی پرطرفدار بین موسسات و کسب‌وکارها است.
نسخه جدید Dynamics CRM مایکروسافت، اکتبر عرضه می‌شود


بر اساس مطلب جدید منتشر شده در وبلاگ رسمی Dynamics CRM گفته می‌شود که نرم‌افزار سازمانی Dynamics CRM ۲۰۱۳ مایکروسافت اکتبر امسال وارد بازار جهانی می‌شود. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت ردموند، شرکت مایکروسافت قصد دارد نرم‌افزار جدید Dynamics CRM ۲۰۱۳ را در همایش Partner Connections Event که در اکتبر سال جاری برگزار می‌شود، معرفی کند. 

با این اتفاق و به گفته مطلب وبلاگی یاد شده، این نخستین باری است که مایکروسافت یکی از محصولات خود را در همایشی با حضور شرکایش معرفی می‌کند. 

این مطلب وبلاگی توسط «دیوید پنینگتون» (David Pennington) مدیر بازاریابی مرکز Dynamics CRM مایکروسافت نوشته شده است. 

کنفرانس Partner Connections Event در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۳ برگزار می‌شود و پنینگتون اظهار داشته است که Dynamics CRM ۲۰۱۳ پیش از این تاریخ وارد بازار خواهد شد. 

در مطلب وبلاگی پنینگتون اعلام شده است که گروه توسعه‌دهنده نرم‌افزار سازمانیDynamics CRM مایکروسافت در کنفرانس یاد شده حضور خواهند داشت تا در روز نخست کنفرانس بخش Orion Launch Symposium را اجرا کند. لازم به ذکر است که Orion کد شرکت مایکروسافت برای Dynamics CRM ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. 

شرکت CRM Innovation که به عنوان مرکز مشاوره و بازاریابی ابزار سازمانی Dynamics CRM محسوب می‌شود در این خصوص توضیح داد که از تاریخ ۲۰ اکتبر به بعد کاربران این ابزار پیام Orion پیام به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را دریافت می‌کنند. 

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت برای پاسخگویی به این خبر‌ها و اعلام توضیحات بیشتر در این زمینه در دسترس نبوده است.
کد مطلب: 27041
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام