۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷

مایکروسافت راهکارهای کسب و کار خود را به روز می‌کند

ایتنا- مایکروسافت با این عمل، به کمک شرکت‌های فعال در زمینه کسب‌وکار می‌آید و تعهد خود را نسبت به آنها نشان میدهد.
مایکروسافت راهکارهای کسب و کار خود را به روز می‌کند


شرکت مایکروسافت اعلام کرده است سه مورد از اصلیترین راهکارهای کسب‌وکار خود را به روز کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها افزوده است.
 

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، بنا بر اعلام مایکروسافت، کسب‌وکارهای کاربر این راهکار‌ها از ماه جاری میلادی می‌توانند از قابلیت‌های جدید و به روز آن‌ها استفاده کنند. 

به گزارش وب سایت microsoft، این شرکت در بیانیه‌ای از به روزرسانی راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) خود خبر داده است. 

این شرکت اعلام کرده است نسخه به روز شده Dynamics AX 2012 R2 که یکی از پلتفرم‌های اصلی مایکروسافت در زمینه برنامه‌ریزی منابع سازمانی است، از هم اکنون در دسترس کسب و کارهای کاربر قرار دارد و نسخه‌های جدید محصولاتی مثل Dynamics GP ۲۰۱۳ و Dynamics CRM Online این شرکت نیز در روزهای آینده عرضه خواهد شد. 

راهکار GP نیز یکی از مهم‌ترین راهکارهای حسابداری و برنامه‌ریزی منابع سازمانی شرکت مایکروسافت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. 

پیش‌بینی می‌شود نسخه به روز شده این راهکار از ۱۹ دسامبر سال جاری در دسترس کسب و کارهای کاربر قرار گیرد. 

مایکروسافت در این بیانیه اعلام کرده است راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (Dynamics CRM) این شرکت در سی و سه فصل گذشته رشد دو رقمی را تجربه کرده و بویژه در آخرین فصل مورد بررسی رشدی ۳۰ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده است. 

در این بیانیه آمده است به روز کردن این راهکار‌ها نشان از تعهد مایکروسافت دارد که می‌کوشد به شرکت‌های مختلف در سراسر جهان کمک کند تا به کسب‌وکارهای پویایی تبدیل شوند. 

مایکروسافت اعلام کرده در جهانی که سرعت تغییرات در آن زیاد است، شرکت‌ها نیازمند نسل جدیدی از راهکارهای کسب‌وکار هستند که به سرعت و با آسانی بتوان آن‌ها را در عمل به کار بست.
کد مطلب: 24518
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام