۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱

خرید شرکت سیکلو توسط SAP

ایتنا- SAP با خرید شرکت سیکلو حضور خود را در بازار راهکارهای همراه گسترش می‌دهد.


شرکت SAP، یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان راهکارهای کسب و کار در جهان برای تقویت راهکارهای خود در بازار فناوری‌های همراه شرکت سیکلو را خریده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، خرید شرکت سیکلو به SAP کمک می‌کند راهبرد خود در زمینه عرضه راهکارهای کسب و کار بر روی فناوری‌های همراهی مثل گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی را تقویت کند.

به گزارش وب سایت enterpriseappstoday، شرکت سیکلو تا پیش از این نرم افزارهای کاربردی از قبیل نرم افزار مدیریت سرمایه همراه را عرضه می‌کرد که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر می‌توانستند با نصب آن بر روی ابزار همراه خود به پلت فرم‌ها و راهکارهایی از قبیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نرم افزار مدیریت منابع سازمانی (ERP) دسترسی داشته باشند.

شرکت سیکلو هم اکنون در ۳۹ کشور جهان بیش از ۶۰۰ مشتری دارد که عمده آنها در حوزه‌های علم و فناوری، تاسیسات و صنعت نفت و گاز فعالیت می‌کنند.

شرکت SAP در مورد قیمت قرارداد و دیگر شرایط این خرید جزئیات بیشتری منتشر نکرده است. SAP که در حال حاضر در حال یکپارچه کردن راهکارهای کسب و کار خود با فناوری‌های همراه است، به مدد شرکت سیکلو می‌تواند حضور خود را در دنیای فناوری های همراه گسترش دهد.

خبر این خرید در حالی منتشر می‌شود که خبر طرح‌های بلندپروازانه SAP برای حضور جدی‌تر در بازار پایگاه‌های داده بر سر زبان‌ها افتاده است.
این شرکت قصد دارد طرح‌های خود برای استیلا بر این بازار را با تاسیس پایگاه داده‌ای هانا و کمک گرفتن از فناوری‌های شرکت ساي‌بیس (Sybase) عملی کند.
کد مطلب: 21790
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام