۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

جایگاه نرم افزار مدیریت منابع انسانی در بهبود عملکرد سازمان ها

ایتنا - در هر سازمانی مدیریت نیروی انسانی از پیچیده ترین بخش های نظام مدیریت منابع انسانی است و بدون بکارگیری نرم افزار مدیریت منابع انسانی کارآمد که دارای قابلیت یکپارچگی با سایر سیستم های عملیاتی و اطلاعاتی سازمان باشد امری غیر ممکن است.
جایگاه نرم افزار مدیریت منابع انسانی در بهبود عملکرد سازمان ها
به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار مدیریت منابع انسانی آرین سیستم، با سرعت گرفتن تغییرات درون و برون سازمانی یکی از بزرگترین نگرانی هایی که سازمان ها با آن مواجه اند راهکاری برای افزایش کارایی پرسنل است. بنابراین مدیریت منابع انسانی به کمک نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی در جهت بهبود عملکرد و واکنش به موقع منابع انسانی به یکی از اهداف سازمانی تبدیل شده است.
از آنجایی که موفقیت سازمان ها در گرو نیروی انسانی به عنوان مهمترین فاکتور منبع سازمانی و دامنه تاثیرات زیادی در بهره وری است، بنابراین مدیران تلاش می کنند به جای مدیریت با روش های سنتی، با استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی به عنوان ابزار عملیاتی، افزایش بهره وری خود را تضمین کنند.

زیرسیستم پر کاربرد حوزه نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی
از مولفه های تاثیرگذار و اساسی در توسعه بنگاه­های اقتصادی، اثر بخشی نیروی انسانی در سیر صعودی و مستمر بهره وری سازمان است. بنابراین از مدیران انتظار می رود با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی ضمن تعادل موجودی نیروی انسانی و نیاز در هر واحد، تصمیم به جذب، جابه جایی، ارتقاء و ... کارکنان خود بگیرند.
در شرایطی که تقاضا برای خرید نرم افزار مدیریت منابع انسانی به عنوان عامل موفقیت و تمایز از رقبا رو به افزایش است، مدیران ترجیح می دهند با انتخاب نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی با قابلیت زیر سیستم های حضور و غیاب، پرسنلی و حقوق و دستمزد پاسخگوی دغدغه خود در ثبت اطلاعات، سوابق و محاسبات پرداختی آنها باشند.
 
نرم افزار مدیریت منابع انسانی - نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

سیستم حضور و غیاب : یکی از مباحثی که مورد حساسیت بسیاری از مدیران می باشد و به دنبال راه حلی در نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای آن می باشند، بررسی حضور و غیاب کارکنان است. سیستم حضور و غیاب به عنوان یکی از ماژول های نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی با جمع آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات حضور و غیاب کارکنان موجب صرفه جویی در هزینه و زمان محاسبات می باشد.

سیستم پرسنلی : در یک پایگاه داده مرکزی سیستم پرسنلی تمام اطلاعات مربوط به کارکنان را از اطلاعات شخصی گرفته تا اطلاعات حساب بانکی ثبت و سازماندهی می کند و باید گفت سیستم پرسنلی به عنوان زیر سیستم نرم افزار مدیریت منابع انسانی پراکندگی اطلاعات را به صفر و سرعت بازیابی اطلاعات برای گزارش گیری را به حداکثر می رساند.

سیستم حقوق و دستمزد : یکی از محاسباتی که باید ضمن پیچیدگی با دقت در زیر سیستم نرم افزار مدیریت منابع انسانی انجام شود، حقوق و دستمزد است و چون احتمال خطای انسانی در آن بالا است و در انجام این محاسبات باید یکپارچگی و تعاملی با اطلاعات پرسنلی انجام شود مدیران ترجیح می دهند از نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی با زیر سیستم حقوق و دستمزد دارای قابلیت تعریف انواع پارامترهای محاسباتی و منطبق با قوانین کار استفاده کنند.

این مقاله توسط واحد حوزه منابع انسانی و تولید نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات و خرید نرم افزار مدیریت منابع انسانی می‌توانید به وب‌سایت شرکت آرین سیستم مراجعه و با کارشناسان فروش نرم افزارهای مالی و اداری آرین سیستم در ارتباط باشید.
کد مطلب: 52178
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام