۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۲

نرم‌افزارهای CRM دروازه ورود به دنیای فناوری‌های پردازش ابری

ایتنا- استفاده از خدمات پردازش ابری صرفاً با ایجاد یک اشتراک تمام نمی‌شود، بلکه وقتی شرکت‌ها از این خدمات استفاده می‌کنند بلافاصله نیاز به راه‌کارهای کمکی فروشندگان قابل اعتماد در این بازار را احساس می‌کنند و می‌خواهند برای استفاده از این فناوری‌ها و خدمات از یک برنامه جامع و قابل ارتقا پیروی کنند.


نتایج یک تحقیق شرکت دل نشان می‌دهد استفاده از فناوری‌های پردازش ابری در میان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رو به افزایش است.
به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود این کسب و کارها به بازار فناوری‌های پردازش ابری است.

به گزارش وب سایت eweek، شرکت دل با بررسی عملکرد بیش از ۴۵۰ شرکت کوچک و متوسط در آمریکا که تعداد کارکنان آنها بین ۵۰ تا ۹۹۹ نفر متغیر است، دریافته است که ۶۹ درصد این کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند نرم‌افزارها و برنامه‌های پردازش ابری خود را از یک فروشنده واحد و مورد اعتماد خریداری کنند.

بر اساس این گزارش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از جمله مهم‌ترین پلت‌فرم‌هایی است که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر آن را از طریق فناوری پردازش ابری مورد استفاده قرار می‌دهند. هم اکنون ۵۵ درصد از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مبتنی بر پردازش ابری که مورد استفاده کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قرار می‌گیرد، به نحوی به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مرتبط هستند. این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۰ حدود ۳۴ درصد رشد داشته است.

شرکت‌هاي مورد مطالعه به دل گفته‌اند استفاده از فناوری‌های پردازش ابری به طور متوسط کارایی عملیاتی آنها را ۳۸ درصد و بازدهی کارکنان آنها را ۳۹ درصد افزایش داده است.
این شرکت‌ها کاهش هزینه مالکیت نرم‌افزارها، افزایش سرعت راه اندازی، دسترسی آسان و ویژگی خودکار را به عنوان فواید استفاده از فناوری‌های پردازش ابری ذکر کرده‌اند.

شرکت دل در گزارش خود به این نتیجه رسیده است که استفاده از خدمات پردازش ابری صرفاً با ایجاد یک اشتراک تمام نمی‌شود، بلکه وقتی شرکت‌ها از این خدمات استفاده می‌کنند بلافاصله نیاز به راه‌کارهای کمکی فروشندگان قابل اعتماد در این بازار را احساس می‌کنند و می‌خواهند برای استفاده از این فناوری‌ها و خدمات از یک برنامه جامع و قابل ارتقا پیروی کنند.
 
کد مطلب: 21562
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام