۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۰

عرضه نرم افزار CRM جدید اینفور برای پیش بینی رفتار مشتریان

ایتنا- شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک این نرم‌افزار می‌توانند با تحلیل فعالیت‌های حال و گذشته مشتریانشان اولویت‌ها و رفتار آنها در آینده را پیش‌بینی کنند.


شرکت اینفور، یکی از عرضه‌کنندگان مطرح نرم‌افزارها و راهکارهای کسب‌وکار از عرضه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جدیدی خبر داده است که کاربران به کمک آن می‌توانند ترجیحات و رفتار آتی مشتریان خود را پیش‌بینی کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، راهکار جدید شرکت اینفور ۱۰ CRM Enterprise Interaction Advisor نام دارد و بخشی از بسته نرم‌افزاری شرکت اینفور است که توسط شرکت‌های معروفی مثل مایکروسافت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک این نرم‌افزار می‌توانند با تحلیل فعالیت‌های حال و گذشته مشتریانشان اولویت‌ها و رفتار آنها در آینده را پیش‌بینی کنند.

بر اساس گزارش وب‌سایت marketwatch، شرکت‌های کاربر به کمک این راهکار می‌توانند یک پیام مشترک را همزمان در چند کانال مختلف برای مشتریان خود ارسال کنند. مثلاً اگر شرکتی قصد دارد به مشتریانی که قصد خرید کالای خاصی را دارند ۱۰ درصد تخفیف بدهد، می‌تواند این تصمیم را هم از طریق تلفن همراه به اطلاع آنها برساند و هم از طریق دستگاه‌های فروش فروشگاهی (PoS). این نرم افزار به کاربران کمک می‌کند یک پیام مشترک را با توجه به ویژگی‌های هر کانال ارتباطی طراحی کنند.

این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه می‌دهد رابطه بین داده‌های مربوط به رفتار مشتریان را به تصویر بکشند و آن را تحلیل کنند. کاربران همچنین می‌توانند با تنظیم راهبردهای اقتصادی مختلف و ایجاد نوعی انعطاف‌پذیری بین کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان رفتار کرده و تصمیمات آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

گفتنی است شرکت اینفور هم اکنون در سراسر جهان بیش از ۷۰ هزار مشتری دارد که در صنایع و حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند. این شرکت سومین عرضه‌کننده راهکارهای کسب‌وکار در جهان محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 21937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام