۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۳

عرضه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سی دی سی بر روی آیپد

ایتنا- از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سی دی سی یکپارچگی آن با نرم‌افزار اسکایپ و شبکه‌های اجتماعی لینکدین و فیس بوک و نقشه‌های گوگل است.


شرکت سی‌دی‌سی سافت‌ویر، یکی از فروشندگان نرم‌افزارهای کسب و کار و راهکارهای پردازش ابری از عرضه اولین نسخه نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود بر روی رایانه‌های لوحی آیپد خبر داده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، این نرم‌افزار که Pivotal CRM نام دارد به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد از طریق رایانه‌های لوحی آیپد خود در هر کجا و در هر زمان به اطلاعات مربوط به مشتریان خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش وب سایت marketwatch یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سی دی سی یکپارچگی آن با نرم‌افزار اسکایپ و شبکه‌های اجتماعی لینکدین و فیس بوک و نقشه‌های گوگل است.

شرکت سی‌دی‌سی دو نرم‌افزار Outlook و SharePoint مایکروسافت را نیز ضمیمه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود کرده و آن را با مجموعه نرم‌افزاری آفیس نیز یکپارچه کرده است. رابط کاربری این راهکار نیز به سبک رابط کاربری نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت است و به همین خاطر کاربران می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

سازمان‌ها و شرکت‌های کاربری که قصد استفاده از این نرم‌افزار را بر روی آیپد کارکنان خود دارند می‌توانند آن را از فروشگاه مجازی شرکت اپل که اپ‌استور نام دارد، خریداری کنند. کاربران این نرم‌افزار می‌توانند بسته به نیازهای خود از قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار استفاده کنند. شرکت سی دی سی به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر خود اجازه داده است این نرم‌افزار را طوری بر روی آیپدهای خود نصب کنند که بتوانند نیازهای ویژه و منحصر به فرد خود را از طریق آن برآورده کنند. کاربران در محیط این نرم‌افزار می‌توانند برای خود یک منوی شخصی تعریف کنند.

سازگاری نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سی دی سی با رایانه لوحی آیپد این امکان را به کاربران می‌دهد تا از با استفاده از نمودارها و دیگر تصویرپردازی‌های موجود دسترسی سریعی به اطلاعات مورد نیاز خود درباره مشتریانشان داشته باشند.
 
کد مطلب: 21724
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام