۶
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۲۹

وزير ارتباطات علت كندي اينترنت كشور را اعلام كرد

ایتنا - تقی‌پور: ما حتي عكس‌هاي پاره ‌شده كابل‌ها را نيز در راستاي قانع كردن در اختيار رسانه‌ها‌ قرار داده‌ايم.



وزير ارتباطات درباره علت قطعي و يا كم شدن سرعت اينترنت در روزهاي اخير در كشور گفت: ما مشكلات مقطعي در اين زمينه داشته‌ايم از جمله اين كه مثلا در خليج فارس كابل به خاطر برخورد كشتي‌ها قطع شده بود.

به گزارش ایتنا از ايسنا رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار كرد: ما تلاش كرده‌ايم اين مشكل را در نصف روز برطرف كنيم چرا كه بر اساس اين برخورد، كابل‌ها پاره شده است.

او با بيان اين كه ما حتي عكس‌هاي پاره ‌شده كابل‌ها را نيز در راستاي قانع كردن در اختيار رسانه‌ها‌ قرار داده‌ايم، تصريح كرد: يكي ديگر از مشكلاتي كه با آن روبرو بوده‌ايم، در مسير شمال ورودي اينترنت به كشور از مسير روسيه بود كه يكي از ايستگاه‌ها به آتش‌سوزي دچار شده بود كه در طي يك روز تلاش كرديم كه اين مشكل برطرف شود.

وي با بيان اين كه ما بيش از ۱۳ درگاه ورودي پهناي باند به كشور داريم و هر جا دچار مشكل مي‌شويم سعي مي‌كنيم از درگاه‌هاي ديگر اين مشكل را برطرف كنيم گفت: من به‌طور صريح عرض مي‌كنم كه ما در مورد زيرساخت‌ها مشكلي نداريم.

او كه در حاشيه جلسه هيئت دولت سخن مي‌گفت، تصريح كرد: درباره پهناي باندهاي واگذار شده بعضا شكايت‌هايي دريافت كرديم كه اپراتورها بايد پاسخگوي شكايت‌هاي مشتريان باشند و همانطور كه گفتم ما از نظر زيرساخت مشكلي نداريم.
 
کد مطلب: 20670
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
بابا این کشتیها قرار داد دارن ... که بیان یا لنگر بندازن دقیقا" رو کابل و یا پاره اش کنن ...
عادل
feedback
Iran, Islamic Republic of
...اولا اگه کشتی به کابل برخورد کرده باشه و یا حتی لنگرش حرف خودتون را تکذیب کردید(زیر ساخت) مشکل داره. توی سراسر جهان از نوعی بتن استفاده میشه که با رسیدن آب بهش سفت تر میشه پس یعنی شما کابل را همینجوری ول کردید وسط دریا؟؟؟آقای محترم کشور ایران که به قول خودتون پیشرفتس اصلا حقش این جایگا تو اینترنت نیست. و لطفا مردم را .... فرض نکنید.لطفا
یک متخصص امور ارتباطات کشور
feedback
جناب وزیر محترم
اگه اینترنت یک کشور بعد از ۱۴ روز همچنان دچار اختلال شدید هست به این معنی است که یا زیرساخت کشور دچار مشکل است یا تعمدی در ارایه مطلوب . استاندارد سرویس اینترنت دیده می شود اما عدم پاسخگویی صریح و مخدوش ٫ تناقض در پاسخگویی مسولان ٫ استفاده از دلایل بسیار تکراری مانند برخورد لنگر کشتی و غره را میتوان از جمله دلایل عدم مدیریت کارامد و نداشتن حس وظیفه شناسی و بی توجهی مفرط به کاربران اینترنت کشور دانست .
امید است با توجه به وظایف و مسءولیتی که کماکان بر دوش شما باید احساس شود نسبت به رفع مشکل و جلوگیری از تکرار احتمالی آن اقدام فرمایید
ابراهیم
feedback
ما که همینطوری ارتباطمون با کشورهای دیگه قطع هست به ای کشتیها بگین یکم اونورتر برن
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایمیلم آرزوست.
sohrab
feedback
الکی میگن... این کشتی ها تازه میرن تو دریا کابل هارو به هم وصل کنن با یه انبردست و سیم چین و یه حلقه چسب برق کار حله نگران نباشید به قول برنامه خنده بازار اینترنت در ایران در حد یه شوخیه آره بابا ...
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام