۵
۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳

به ما که گزارشی از قطعی اینترنت نرسیده!

ایتنا - مسئولان وزارت ارتباطات هرگز نگفته‌اند قطعی و اختلال در اینترنت نداریم. آنها صادقانه گفته‌اند: گزارشی به ما نرسیده است!


رضا ساکی - ایسنا - برخی از مردم که کار دستگاه‌های دولتی را نقد می‌کنند، متأسفانه هیچ درکی از روند کار در مجموعه‌های دولتی ندارند و نمی‌دانند همه چیز در اداره‌ها حساب و کتاب دارد و دیمی نیست.
به عنوان مثال، خیلی از مردم طی چند روز گذشته از سرعت اینترنت گله کرده‌اند و فکر کرده‌اند که مسئولان در وزارت ارتباطات بی‌کار نشسته‌اند و کاری نمی‌کنند و مصاحبه یکی از مسئولان وزارتخانه را دستمایه نقد قرار داده‌اند که چرا ایشان گفته است: «هیچ گزارشی در باره اختلال در اینترنت به ما ارائه نشده است!»

کسانی که این‌گونه نقد می‌کنند، معلوم است هیچ آگاهی و شناختی نسبت به کار قانونی و دولتی ندارند.
مسئولان وزارت ارتباطات هرگز نگفته‌اند قطعی و اختلال در اینترنت نداریم. آنها صادقانه گفته‌اند: گزارشی به ما نرسیده است! در همه جا هم همین‌طور است!

شما هر اداره دولتی و خصوصی بروید، باید درخواست‌تان را در قالب یک گزارش یا صورت‌وضعیت ارائه بدهید تا بررسی بشود.
این بنده‌های خدا هم چون گزارشی دریافت نکرده‌اند، اقدامی هم نکرده‌اند! ولی اگر یک کاربر گزارشی می‌نوشت و می‌برد دبیرخانه وزارتخانه شماره نامه می‌کرد و تحویل می‌داد، حتما اقداماتی در جهت رفع کندی سرعت اینترنت انجام می‌شد.

حالا هم اگر یک مسلمانی برود به دوستان گزارش بدهد، بد نیست!

باقی‌ بقایتان!
 
کد مطلب: 25614
نام شما
آدرس ايميل شما


felfeli
feedback
یعنی مخابرات،زیر ساخت،ارتباطات رادیویی، و.... اونها اونجا ربات هستن!! یعنی اینقد بیکارن نمیرن تو اینترنت بچرخن ببینن اختلال هست یا نه؟؟ مگر شما نمیگید که ما مانیتورینگ میکنیم هر قسمتی مشکلی پیش بیاد میفهمیم!!!!!!!!! یعنی این همه کارمند ها و مهندس های شما نفهمیدن؟؟؟؟؟ موندین من بیام نامه بنویسم بیارم خدمتت که اینترنت اختلال داره؟؟؟ به خدا خودم رو میکشم از دست این حرفای خنده دار!!! آقای ساکی، از اینجا این نظر بنده رو به عنوان نامه ببینید، اینترنت کشور نزدیک یک ماه هست که اختلال دارد! پس لطفا به آن رسیدگی کنید!! در ضمن گفتید مردم هیچی نمی دونن و حرف میزنن اینجا هم توهین کردید به مردم!!!
مهدی
feedback
دم اقای ساکی گرم.
طنزهای ایشان در سایت ایسنا واقعا خواندنی است.
feedback
آیا ما بر روی سرهای مان دو عدد گوش مخملی داریم؟
نه د بگو دیگه داریم لامصب
مهدی
feedback
حالا اگر مثلا یه سایتی - وبلاگی- فورمی چیزی برخلاف "قوانین جرایم رایانه ای!" می نوشت تا در همون دقیقه اول شونصد هزار تا گزارش و درخواست برای آقایون فرستاده می شد و در دقیقه دوم هم بخاطر همین درخواست های مردمی سایت رو فیلتر می کردن!

دوستان سنگ اندازیشون جلو پای مردم حرف نداره ماشالله!!!
mahdi
feedback
این مسوولان محترم مخابرات شاید اصلا بلد نیستند با اینترنت کار کنند ؛ خوب حق دارند فکر می کنند گوگل اسم یک نوع جوجه است تو بیابانهای آمازون یافت میشه!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام