۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶

ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection 12.1 توسط شركت سیمانتك

ايتنا - شركت آينده نگاران (آيكو) در يك نشست خبري،ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection 12.1 توسط شركت سیمانتك را اعلام و تشريح نمود.
ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection 12.1 توسط شركت سیمانتك


شركت آينده نگاران (آيكو) ارائه كننده محصولات سيمانتك با لايسنس معتبر در ايران طي يك نشست خبري، ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection ۱۲.۱ توسط شركت سیمانتك را اعلام و تشريح نمود.

به گزارش ایتنا در اين نشست كه با حضور اصحاب رسانه در روز سه شنبه ۲۱/۴/۹۰ برگزار گرديد، ابتدا   ايمان فكري ‌مدير عامل آيكو به معرفي مختصري از شركت و فعاليت‌هاي آن شامل ارائه راهكار‌هاي جامع امنيت شبكه (Network Security Solutions) و ارائه راهكار جامع مديريت ارتباط با مشتريان (Microsoft CRM) پرداخت.
وي تهيه و ارائه نرم‌افزار‌هاي مختلف با لايسنس معتبر در ايران شامل كليه محصولاتSymantec ، Microsoft و محصولات ديگر شركت‌هاي برتر نرم‌افزاري دنيا را به عنوان فعاليت ديگر شركت معرفي نمود.
در ادامه پريسا الوندي،‌مدير فروش بخش امنيت شبكه آيكو، به اختصار در مورد استقبال شايان توجه سازمان‌هاي مختلف در ماه‌هاي گذشته از راهكارهاي مجازي سازي شركت VMware و كارگاه‌هاي آموزشي برگزار شده توسط شركت آيكوخبر داد و عنوان كرد كه پس از برگزاري سمينارهاي متعدد، و اطلاع‌رساني هاي انجام شده، اقبال عمومي براي استفاده از تكنولوژي مجازي سازي در سطح كشور افزايش چشمگيري داشته است.

وي با اعلام اين خبر كه ارائه محصول جدید Symantec Endpoint Protection ۱۲.۱توسط شركت سیمانتك از هفته گذشته آغاز شده است، ادعا نمود كه استفاده از تكنولوژي مبدعانه و منحصر به فرد موجب گرديده كه محصول جدید آنتی ويروس سیمانتك به زعم بسياري از صاحب نظران، گوی سبقت را از رقیبان بربايد.

به گزارش ایتنا در بخش بعدي اين نشست، ايمان دستيار، ‌مدير فني آيكو به ارائه مطالب خود در مورد نسخه جديد آنتي ويروس سيمانتك به شرح ذيل پرداخت:
پس از مدت‌ها انتظار شرکت سیمانتک در پنجم جولای نرم‌افزار قدرتمند ضدویروس Symantec Endpoint Protection ۱۲ را روانه بازار كرد. نتایج حاصل از آزمایش‌های موسسات مستقل همانند Gartner، AV-Test، Pass Mark،Tolly Group و غیره بر روی این محصول نشان داد که این محصول با ارائه لایه‌های محافظت بی‌نظیر و عملكرد خیره كننده، در این رقابت در محیط‌های مجازی و فیزیکی گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

به گفته سیمانتک، حملات بیش از ۲۸۶ میلیون ویروس‌های مختلف جهش یافته در سال ۲۰۱۰ موجب ایجاد چالش برای راه حل‌های امنیتی سنتی مبتنی بر آپدیت Signature شد که نمی‌توانستند با این حجم از حملات پا به پا حركت كنند.
سیمانتك در این نسخه با استفاده از تكنولوژی‌های جدید خود مانند Insight توانست سرعت اسكن را تا ۷۰% افزایش دهد و همچنین با استفاده از تكنولوژی جدید SONAR ۳ بدافزارهای جدید و ناشناخته را بدون نیاز به آپدیت روزانه خود بصورت هوشمند شناسایی كند.

از جمله تغییرات جدید این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:
• Symantec Insight:  برای سرعت بخشیدن و افزایش دقت در كشف بدافزارها، فایل‌های در معرض خطر را از فایل های امن جدا می‌سازد.
• Real Time SONAR۳ : در حالی كه نرم‌افزارها اجرا می‌شوند آنها را بررسی كرده و رفتارهای خرابكارانه را بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود شناسایی و متوقف می‌كند حتی اگر این خطرات جدید و ناشناخته باشند!
• Browser Intrusion Protection: از حمله‌هایی كه به نقاط آسیب‌پذیر و نقاط ضعف Browserها مثل IE و Firefox می‌شوند جلوگیری می‌كند.
• Protection for Virtual Environments: تكنولوژی منحصر بفرد محافظت از شبكه‌های مجازی همانند VMwareو Hyper-V
• Cloud Scan : توسط تكنولوژی Insight Information سیمانتك فایل‌های سیستمی را بصورت آنلاین با نسخه‌های اصلی مقایسه كرده و از این طریق متوجه آلوده بودن یا سالم بودن فایل‌های مورد نظر می‌گردد.
• Download Symantec Insight: فایل‌های در حال دانلود را اسكن نموده و ما را از سالم بودن آن مطمئن می‌كند.
• Bootable Recovery Tools : سیمانتك می‌واند توسط یك سی دی Bootable بدون نیاز به نصب آنتی‌یروس سیستم آلوده شما را اسكن كرده و پاكسازی كند.
• Symantec power Eraser : در صورتی كه روش‌ای استاندارد جوابگو نباشند از این برنامه با حساسیت بسیار بالا و پیشرفته برای موارد زیر استفاده می‌رود: برای شناسایی ویروس‌های پیچیده كه آپدیت آنتی‌یروس‌ها آنها را پیدا نمی‌كند، برای مقابله با آنتی‌ویروس‌های بدلی و بدافزارها و Rootkitها و همچنین برای بازیابی تنظیمات سیستمی كه برای سوءاستفاده تغییر كرده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ايمان دستيار در پايان افزود كه این محصول نسخه ارتقاء یافته محصول قدیمی Symantec Endpoint Protection ۱۱ می‌باشد كه فروش آن از این پس متوقف شده است.

گفنتي است در پايان اين نشست تقديرنامه و جايزه ويژه شركت سيمانتك به خانم پريسا الوندي به عنوان مدير فروش برتر خاورميانه در سال ۲۰۱۰ (ُSymantec Security Champion) اهداء گرديد.
کد مطلب: 18854
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام