۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۹

کمتر از یک درصد از والدین بر فعالیت اینترنتی کودکان نظارت می‌کنند

ایتنا - دیسکورد و اسنپچت در پاسخ‌های مطول خود اعلام کردند که چه تعداد از والدین از ابزارهای والدگری در دسترسشان استفاده می‌کنند. X ابزارهای والدگری ندارد، و تیک‌تاک و متا اطلاعات دقیقی در مورد استفاده از ابزارهای والدگری خود ارائه نکرده‌اند.
کمتر از یک درصد از والدین بر فعالیت اینترنتی کودکان نظارت می‌کنند
علی‌رغم افزایش نگرانی‌ها در مورد امنیت کودکان در محیط آنلاین، اکثر والدینی که فرزندانشان در پلتفرم‌های تکنولوژی مانند اسنپچت و دیسکورد فعال هستند، از ابزارهای والدگری که شرکت‌ها برای آنها طراحی کرده‌اند استفاده نمی‌کنند.
 
به گزارش ایتنا، داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط اسنپچت و دیسکورد، که هر دو پلتفرم مورد علاقه نوجوانان به شمار می‌روند، پس از جلسه استماع کمیته قضایی سنای ایالات متحده در ژانویه در مورد ایمنی آنلاین کودکان، نشان می‌دهد که استقبال بسیار اندکی از ابزارهای ارائه‌شده توسط پلت‌فرم‌ها برای والدین به منظور نظارت بر فعالیت‌های فرزندانشان در رسانه‌های اجتماعی وجود داشته است.
 
در هر دو پلتفرم، والدین کمتر از 1 درصد از افراد زیر سن قانونی از ابزارهایی که برای نظارت در اختیار آنها قرار داده شده است استفاده می‌کنند.
 
در طول این جلسات استماع کنگره، مدیران اجرایی این غول‌های دنیای رسانه‌های اجتماعی در مورد موضوع بهره‌کشی جنسی از کودکان در پلتفرم‌هایشان استنطاق شدند. پس از آن، سؤالات کتبی پیگیرانه سناتورهای مختلف به هر یک از سکوها ارسال شد و آن سکوها پاسخ های خود را در اواخر مارس به کمیته قضایی ارسال کردند.
 
دیسکورد و اسنپچت در پاسخ‌های مطول خود اعلام کردند که چه تعداد از والدین از ابزارهای والدگری در دسترسشان استفاده می‌کنند. X ابزارهای والدگری ندارد، و تیک‌تاک و متا اطلاعات دقیقی در مورد استفاده از ابزارهای والدگری خود ارائه نکرده‌اند.
 

جیسون سیترون، مدیر عامل دیسکورد، خاطرنشان کرد که از بیش از 150 میلیون کاربر جهانی این پلتفرم – که شامل تقریباً 2.7 میلیون کاربر فعال ماهانه زیر 18 سال فقط در ایالات‌متحده می‌شود - فقط 15000 نفر از والدین از طریق مرکز خانواده دیسکورد به اکانت‌های 15500 کودک متصل شده‌اند. این بدان معناست که کمتر از 1٪ از کاربران زیر سن قانونی دسکورد والدینی دارند که حساب آنها را با ابزارهای این پلتفرم نظارت می‌کند.
 
اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که در مقابل کنگره خوانده می‌شوند، منابعی به نام «مراکز والدین» یا «مراکز خانواده» دارند. این مراکز دیجیتالی راهنماها و ابزارهایی را برای کمک به والدین ارائه می‌کنند تا بر امکان دسترسی فرزندانشان به محتوا یا ویژگی‌های خاص در هر پلتفرم نظارت و حتی کنترل داشته باشند. این ابزارها شامل همگام‌سازی اکانت والدین با حساب فرزندشان است. تنها پلتفرمی که همگام‌سازی حساب والدین و فرزند را ارائه نمی‌دهد X است که قبلا توییتر نامیده می‌شد.
 
مشابه مرکز خانواده دیسکورد، مرکز خانواده اسنپ چت به والدین اجازه می دهد تا نحوه استفاده فرزندانشان از این پلتفرم را به صورت هفتگی مشاهده و مدیریت کنند، از جمله اینکه آیا می‌توانند با چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی «My AI» اسنپ‌چت چت کنند یا خیر.
 
کد مطلب: 78235
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام