۰
plusresetminus
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳

اسنپ‌چت بیش از این کاربرانش را ناراضی نمی‌کند و اپ اندرویدیش را بازطراحی می‌کند

نتایج اولیه گویای نتایجی نویدبخش بوده‌اند، از جمله کاهش 20 درصدی متوسط زمان برای باز شدن اسنپچت.
اسنپ‌چت بیش از این کاربرانش را ناراضی نمی‌کند و اپ اندرویدیش را بازطراحی می‌کند
 
اسنپ (snap) بالاخره تصمیم به یک تحول اساسی گرفت.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، رشد اسنپ‌چت بالاخره پس از دو فصل متوالی از دست دادن کاربرانش، که ناشی از بازطراحی نامناسب اپش بود، به ثبات رسید.
خبر دیگر هم اینکه، بر اساس گزارش درآمدهای سه ماهه چهارم 2018، این شرکت درآمدزایی به مراتب بیشتری از کاربرانش داشته است.
 
آمار نشان می‌دهد اسنپ 390 میلیون دلار عایدی داشته، که نشانگر افزایش 36 درصدی نسبت به سال گذشته است، و 10 میلیون دلار بیشتر از حداکثر پیش‌بینی‌هایش برای این سه ماهه است.
 
همچنین، رشد کاربران اسنپ‌چت، همانند سه‌ماهه گذشته، ثابت مانده و نشانگر 186 میلیون کاربر فعال است.
البته این هنوز کمتر از 191 میلیون نفر شمارش شده در این مقطع زمانی در سال گذشته بود، ولی این نشان می‌دهد که این اپ توانسته است آنچه نگران‌کننده‌ترین روندش بوده را متوقف کند.
 
لارا سوئیت، مدیر ارشد مالی موقت این شرکت، می‌گوید که اسنپ در آستانه ورود به سه ماهه بعدی درباره رشد آتی «خوشبینی محتاطانه‌ای» دارد.
سوئیت هیچ رقم خوشبینانه‌ای ارائه نکرد، ولی گفت که این شرکت کاهش دیگری را پیشبینی نمی‌کند.
 
 
 
اسنپ همچنین آپدیتی را بر روی بازطراحی اپ اندرویدیش ارائه نموده، آپدیتی که مدتها انتظار آن می‌رفت و می‌تواند نقشی کلیدی در رشد آتیش داشته باشد.
اکنون مدیرعامل این شرکت، اوان اشپیگل، می‌گوید که تست این اپ توسط «درصد کوچکی» از کاربران آغاز شده است. اسنپ قبلا دلیل عدم رشد اپ اندرویدیش در خارج از آمریکا را کند و باگدار بودن آن ذکر کرده بود.
 
اشپیگل گفت: «تیم مهندسی ما بر بازسازی اپلیکیشن اندرویدیمان برای بهبود عملکرد و کیفیت تمرکز کرده است. نتایج اولیه گویای نتایجی نویدبخش به ویژه بر روی دستگاه‌های دارای عملکرد پایین‌تر بوده‌اند، از جمله کاهش 20 درصدی متوسط زمان برای باز شدن اسنپچت. با توجه به این نتایج، ما ارائه این ویرایش جدید برای درصد کوچکی از جامعه‌مان را آغاز کردیم، و مجدانه در صددیم تا به مرور تجربه اندرویدی بهتری را برای دستگاه‌ها و مناطق بیشتری فراهم بیاوریم.»
 
کسب و کار تبلیغات و آگهی‌های اسنپ‌چت نیز، با وجود افزوده نشدن کاربران جدید، نشانه‌های مثبتی داشته است.
اشپیگل گفت: «ما اکنون قادر شده‌ایم تا با آگهی‌های ویدئویی موبایل درجه ممتاز به طور ماهانه به 70 درصد از کل جمعیت 13 تا 34 ساله آمریکا دسترسی پیدا کنیم.»
 
کد مطلب: 55639
برچسب ها: اسنپ چت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام