۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

اسنپ چت همچنان در حال از دست دادن کاربرانش است و اپ اندرویدش را مقصر می‌داند

ایتنا - ولی اسنپ چت اخبار خوبی هم به خود دید. درآمدهای این شرکت بهتر از حد انتظار بود
اسنپ چت همچنان در حال از دست دادن کاربرانش است و اپ اندرویدش را مقصر می‌داند

اپ اندرویدی ضعیف اسنپ چت همچنان مشکلی عمده برای این شرکت به شمار می‌رود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، این اپ برای دومین سه‌ماهه پیاپی کاربرانش را از دست داد، به طوری که کاربران فعال روزانه آن 2 میلیون نفر کاهش یافته است، و احتمالا مقصر آن اپ اندرویدیش است.
 
ایوان اشپیگل مدیرعامل اسنپچت در طی ارائه گزارش مالی سه ماهه سوم این شرکت گفت: «این کاهش عمدتا در میان کاربران اندرویدی بوده است».
 
این نخستین باریست که بنیانگذار اسنپ چت در یک جلسه ارائه گزارش مالی به انتقاد از اپ اندرویدی این شرکت پرداخته است. این شرکت حدود یک سال است که درباره بهبود اندرویدی خود صحبت می‌کند.
 
یک بازسازی اپ اندرویدی جدید و بهبود یافته، که در داخل این شرکت با نام مستعار "Mushroom" شناخته می‌شود، ماه‌ها نویدبخش بوده است. ولی این شرکت جزئیات چندانی درباره این به‌روزرسانی مهم ارائه نکرده است.
جین مانچون وانگ، پژوهشگر اپ، در ماه اوت خبر از نسخه اندرویدی جدید این اپ داد، ولی این اپ هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است.
 
متن توئیت وی از این قرار است:
رابط کاربری اندرویدی سریعتر جدید اسنپچت در دست تهیه است. این اپ از نسخه قدیمیش روانتر است. ایموجی براش برای اندروید نیز به این رابط کاربری جدید اضافه می‌شود!
pic.twitter.com/wjGhM52Wmg
- Jane Manchun Wong (@wongmjane) August 17, 2018
 


اگرچه سرمایه‌گذاران به اشپیگل برای مشخص شدن اینکه چه زمانی این اپ می‌تواند آماده شود فشار آوردند، ولی وی از ارائه اطلاعات دقیق خودداری کرد.
 
مدیرعامل اسنپ چت گفت: «کیفیت زمان می‌برد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اساس کارمان خوب است... قصد ما این است که تا زمان تکمیل کار منتظر بمانیم».
  
البته، علت اضطراب بالای سرمایه‌گذاران این بود که اسنپ چت برای دومین سه‌ماهه پیاپی کاربرانش را از دست داد، به طوری که کاربران فعال روزانه آن از 188 میلیون کاربر در سه‌ماهه قبل از آن به 186 میلیون نفر رسید.
  
این روندی نگران‌کننده برای این شرکت است، شرکتی که در سه‌ماهه گذشته به خاطر ناموفق بودن طراحی جدیدش که موجب افت DAU آن شد با مشکل مواجه گردید.   
  
ولی اسنپ چت اخبار خوبی هم به خود دید. درآمدهای این شرکت بهتر از حد انتظار بود، به طوری که درآمد آن به 298 میلیون دلار رسید که 14 درصد بیشتر از سه‌ماهه گذشته و 43 درصد بیشتر از همین مقطع زمانی در سال گذشته بود.
 
 
کد مطلب: 54586
برچسب ها: اسنپ چت اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام