۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۱

آیفون تاشو با شباهت ظاهری با گلکسی زد فلیپ سامسونگ

ایتنا - کمپانی اپل در حال حاضر مشغول کار بر روی مدل‌های تاشوی آیفون است و زودترین زمانی که برای عرضه آن پیش‌بینی شده، سال ۲۰۲۶ و همزمان با رونمایی از آیپد تاشو خواهد بود.
آیفون تاشو با شباهت ظاهری با  گلکسی زد فلیپ سامسونگ

درحالیکه مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره آیفون تاشو اپل هستیم، گزارشی جدید مدعی شده که آیفون تاشو که در سریع‌ترین حالت، در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد، از طراحی مشابه گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی اپل در حال حاضر مشغول کار بر روی مدل‌های تاشوی آیفون است و زودترین زمانی که برای عرضه آن پیش‌بینی شده، سال ۲۰۲۶ و همزمان با رونمایی از آیپد تاشو خواهد بود.

علیرغم اینکه اپل برای تامین قطعات آیفون تاشو با یک تامین‌کننده آسیایی قرارداد امضا کرده، اما به دلیل اینکه کوپرتینویی‌ها به دنبال بالاترین استانداردها هستند، امکان لغو این قرارداد وجود دارد.

به نظر می‌رسد که اپل به‌دنبال استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر در بخش بیرونی دستگاه است که این سبک طراحی با گوشی هوشمندی مانند گلکسی زد فلیپ متفاوت است. البته این سبک طراحی منطقی نیست و احتمالاً درنهایت با یک طراحی استاندارد روبه‌رو می‌شویم.

 

اپل در سال ۲۰۱۸ به‌دنبال تولید گوشی تاشو بود اما در سال ۲۰۲۰ کار بر روی آن را متوقف کرد. پس از گذشت ۴ سال از توقف این پروژه، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه اپل مجددا کار بر روی گوشی تاشو و آیپد تاشو را بصورت همزمان آغاز کرده و تا سال ۲۰۲۶ از این دو محصول جدید و شگفت‌انگیز رونمایی خواهد کرد.

درحالی‌که ساخت پنل آیپد تاشو برعهده ال‌جی و سامسونگ است، هنوز سازنده نمایشگر آیفون تاشو مشخص نشده است اما با توجه به فاصله زیادی که تا معرفی گوشی تاشو اپل مانده، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن باشیم.
کد مطلب: 77205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام