۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۰

اپل از بزرگ‌ترین آیپد تاریخ رونمایی می‌کند

ایتنا - اپل در نظر دارد تا در سال جدید از بزرگ‌ترین آیپد تاریخ با نمایشگر ۱۴.۱ اینچی در سه مدل رونمایی کند. دو مدل اول پنل OLED خواهند داشت و در مدل سوم از مینی LED استفاده خواهد شد.
اپل از بزرگ‌ترین آیپد تاریخ رونمایی می‌کند

براساس افشای یک منبع آگاه به نام Majin Bu در پلتفرم ایکس، اپل قصد دارد نسخه‌ای از آیپد پرو را در سال ۲۰۲۴ در سه اندازه ۱۱، ۱۲.۹ و ۱۴.۱ اینچی رونمایی کند که سایز ۱۴.۱ اینچی آن، بزرگ‌ترین آیپد تاریخ لقب خواهد گرفت.

منبعی آگاه فاش کرد که اپل در نظر دارد تا در سال جدید از بزرگ‌ترین آیپد تاریخ با نمایشگر ۱۴.۱ اینچی در سه مدل رونمایی کند. دو مدل اول پنل OLED خواهند داشت و در مدل سوم از مینی LED استفاده خواهد شد.

مدل ۱۴.۱ اینچی این محصول، به تراشه M3 مجهز می‌شود و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲ هسته گرافیکی همراه خواهد شد. همچنین روشنایی نمایشگر این آیپد پرو به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. گفته می‌شود این محصول از اپل پنسل ۳ با سری قابل‌تعویض مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد.

درحال‌حاضر روشن‌ترین صفحه در میان محصولات اپل متعلق به آیفون ۱۵ پرو است که از پنل OLED استفاده می‌کند و حداکثر روشنایی آن ۲۰۰۰ نیت است و افزایش این مقدار به ۳۰۰۰ نیت پیشرفت قابل‌توجهی برای کمپانی محسوب می‌شود.

اگرچه «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در واکنش به این گزارش ادعا کرده که اطلاعات Majin Bu اشتباه است اما Bu در پاسخ گفته تا زمانی که رویداد اپل برگزار نشود، صحبت کردن با اطمینان از نادرستی این اطلاعات کار عجولانه‌ای است‌.
کد مطلب: 75720
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام