۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

اپل زمان تحویل آیپدپرو را اعلام کرد

ایتنا - زمان تحویل تقریبا همه مدل‌های آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی بین ۲۴ ژوئن تا هشتم ژوییه (سوم خرداد تا ۱۷ تیر) است. اپل آیپد پرو را در دو رنگ، پنج ظرفیت  و حافظه داخلی و امکان اتصال فقط وای فای یا وای فای و 5G می فروشد.
اپل زمان تحویل آیپدپرو را اعلام کرد

زمان تحویل جدیدترین مدل آیپد پرو به دلیل تقاضای بالا و محدودیت‌های تولید، تنها چند ساعت پس از آغاز فروش به ژوییه موکول شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق اطلاعات مندرج در وب سایت اپل، زمان تحویل تقریبا همه مدل‌های آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی بین ۲۴ ژوئن تا هشتم ژوییه (سوم خرداد تا ۱۷ تیر) است. اپل آیپد پرو را در دو رنگ، پنج ظرفیت  و حافظه داخلی و امکان اتصال فقط وای فای یا وای فای و 5G می فروشد. تنها مدل‌هایی که زودتر تحویل داده می شود مدل‌های دارای حافظه داخلی دو ترابایت و بدون پشتیبانی از 5G هستند.

مدل ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو یک صفحه نمایش مینی LED دارد که اپل آن را نمایشگر لیکوئید رتینا XDR نامیده است. اپل در آوریل اعلام کرد تولید این صفحه نمایشها دشوار است و احتمالا مشکلاتی در تولید وجود خواهد داشت. مدل ۱۱ اینچی کوچکتر آیپد پرو که فاقد این فناوری جدید است، در ماه مه عرضه می شود.

اپل هفته گذشته هشدار داد به دلیل محدودیت‌های تولید آیپد و مک که مربوط به کمبود قطعات است، در سه ماهه سوم سه تا چهار میلیارد دلار در درآمد ضرر خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت برای سه ماهه سوم دستوررالعمل مالی خاصی ارائه نکرد اما تحلیلگران انتظار دارند درآمد این شرکت به بیش از ۶۸.۷ میلیارد دلار برسد. درآمد اپل از مک در سه ماهه دوم مالی این شرکت ۹.۱ میلیارد دلار و از فروش آیپد ۷.۸ میلیارد دلار بود.
کد مطلب: 64847
برچسب ها: آیپد پرو تبلت اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام