۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰

گوشی تاشو میان‌رده سامسونگ فوق‌العاده ارزان خواهد بود

بدیهیست که دستیابی به هدف قیمتی 400 تا 500 دلار برای یک گوشی تاشو سخت به نظر می‌رسد. گلکسی A54 با قیمت 450 دلار عرضه شده است در حالی که فاقد قطعات تاشو یا لولا است.
گوشی تاشو میان‌رده سامسونگ فوق‌العاده ارزان خواهد بود
 
گوشی‌های تاشو سامسونگ ارزان نیستند، اما این شرکت موفق شده است پول کمتری برای دستگاه‌های تاشو خود نسبت به برخی از رقبایش بخواهد. سامسونگ در تلاش است تا گوشی‌های تاشو را در دسترس‌تر کند، و شایعات حاکی از آن است که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی تاشو میان‌رده برای سال آینده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سام‌موبایل، شواهد زیادی در تایید از این شایعات وجود ندارد، اما شرکت تحلیلگر بازار TrendForce با استناد به منابع آگاه از حوزه زنجیره تامین می‌گوید که چنین دستگاهی قرار است در سال 2024 به بازار عرضه شود.
 
ظاهراً این دستگاه به رایجتر کردن بهره‌مندی از فناوری تلفن‌های تاشو کمک خواهد کرد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید قیمت آن به اندازه کافی کاهش یابد. بنابراین، قیمت گوشی تاشو میان‌رده سامسونگ چقدر خواهد بود؟
 
طبق شایعات جدید دیگر منتشر شده توسط @Tech_Reve، این دستگاه اسرارآمیز تاشو میان‌رده گلکسی با قیمت 400 تا 500 دلار به فروش خواهد رسید.
 
بدیهیست که دستیابی به هدف قیمتی 400 تا 500 دلار برای یک گوشی تاشو سخت به نظر می‌رسد. گلکسی A54 با قیمت 450 دلار عرضه شده است در حالی که فاقد قطعات تاشو یا لولا است.
 
گلکسی اس23 اف‌ای با قیمت 600 دلار عرضه شد، که احتمالاً به این معنی است که گوشی تاشوی میان‌رده مذکور قاعدتاٌ باید قابلیت‌های کمتری نسبت به S23 FE داشته باشد تا بتواند محدوده قیمتی 400 تا 500 دلار را برآورده کند.
 


آیا این دستگاه گلکسی می‌تواند وجود داشته باشد؟

با توجه به قابلیت‌های سری گوشی‌های گلکسی فعلی سامسونگ، این دستگاه تاشو شایعه‌شده باید حذفیات قابل‌توجهی برای دستیابی به فرم تاشو و قیمت زیر 500 دلاری خود داشته باشد. تا آنجا که گوشی‌های تاشو پیش می روند، این دستگاه احتمالاً به بخش بازار «پایین‌رده» نزدیک‌تر از گوشی «میان‌رده» خواهد بود. و «گلکسی تاشوی پایین‌رده» به نظر بسیار عجیب می‌رسد.
 
در اصل، این گوشی باید از سخت‌افزار داخلی گرفته تا دوربین‌ها و کیفیت ساخت تنزل‌های کیفی متعددی داشته باشد و البته دارای نمایشگر تاشو با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه باشد. در غیر اینصورت طبیعیست که سامسونگ بابت فروش هر دستگاه از آن متضرر خواهد شد.
 
به هر حال برخی از تحلیلگران بازار بر این باورند که گوشی گلکسی ارزان‌قیمت/میان‌رده سامسونگ سال آینده عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 75516
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام