۰
plusresetminus
شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۱
در ماه ژوئن؛

رونمایی از سری جدید گوشی‌های تاشوی موتورولا

ایتنا - احتمال می‌رود که این دستگاه‌های تاشو به طور رسمی به بازار ایالات‌متحده راه یابند، جایی که عمدتا با سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و جانشین آتی آن، Z Fold 5، رقابت خواهد کرد.
رونمایی از سری جدید گوشی‌های تاشوی موتورولا
پس از ماه‌ها شایعات و درز اخبار تایید نشده، بالاخره تاریخ عرضه‌ای برای نسل بعدی گوشی‌های تاشو ریزر موتورولا اعلام شد. حساب رسمی جهانی توییتر این شرکت با انتشار تیزر معرفی دستگاه‌های جدیدش تاریخ عرضه گوشی‌های تاشوی آینده موتورولا را تایید کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این تیزر علاوه بر تایید تاریخ 1 ژوئن 2023 به عنوان تاریخ عرضه، دو دستگاه ریزر را نیز در ابتدای کلیپ نشان می‌دهد. با اینکه موتورولا هنوز طرح نام‌گذاری گوشی‌های تاشوی آینده‌اش را فاش نکرده است، اما نام‌گذاری Motorola Razr Plus و Motorola Razr Lite برای این دستگاه‌ها محتمل است.
 
شایعاتی درباره برندینگ Razr 40 به این تلفن‌ها وجود دارد که این گوشی‌های تاشو موتورولا را با پرچم‌دار سری Edge 40 هماهنگ می‌کند. اگر موتورولا با نام تجاری Razr 40 پیش برود، نوع پریمیوم این گوشی احتمالاٌ Razr 40 Ultra خواهد بود. بر این اساس، مدل استاندارد آن را می‌توان موتورولا ریزر 40 نامید.
 
از آنجایی که موتورولا هنوز دعوتنامه رسمی برای این رونمایی منتشر نکرده است، هنوز مشخص نیست که این رویداد در کجا رخ خواهد داد. با این حال، این توییت توسط اکانت توییتر موتورولا در ایالات متحده نیز بازنشر شده است، و از اینرو احتمال می‌رود که این دستگاه‌های تاشو به طور رسمی به بازار ایالات‌متحده راه یابند، جایی که عمدتا با سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و جانشین آتی آن، Z Fold 5، رقابت خواهد کرد.
 
رونمایی از سری جدید گوشی‌های تاشوی موتورولا


از موتورولا سری Razr 40 در سال 2023 چه انتظاری می‌رود

 
آنگونه که از شایعات منتشرشده تاکنون پیداست، نسخه پریمیوم موتورولا ریزر 2023 تقریباً به طور قطع از صفحه‌نمایش بیرونی برجسته‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود بهره می‌برد. این نمایشگر ممکن است تمام پنل بالایی گوشی را پوشش دهد. همچنین از اطلاعات درزکرده قبلی این احتمال وجود دارد که نمایشگر این گوشی دور دوربین دوگانه پشتی و ماژول فلاش پیچیده باشد.
 
همچنین، مشخصات لو رفته نسخه پریمیوم موتورولا ریزر 2023 نشان می‌دهد که این گوشی از پرچمدار کوالکام در سال 2022 - یعنی تراشه اسنپدراگون 8 + نسل 1 - استفاده می‌کند. با این که این تراشه هنوز یک تراشه پرسرعت است، اما پردازنده جدیدتر و بهبود یافته اسنپدراگون 8 نسل 2 جایگزین آن شده است. در حالی که هنوز خیلی زود است که در مورد قیمت احتمالی این تلفن‌ها صحبت کنیم، اما جالب خواهد بود که ببینیم موتورولا چگونه قصد دارد این دستگاه‌های جدید را پس از رونمایی بازاریابی کند. با توجه به این احتمال که سامسونگ نیز چند ماه دیگر سری گلکسی زد فلیپ را به روز کند، عرصه رقابت گوشی‌های تاشو بدون شک برای یک مسابقه هیجان‌انگیز در سال 2023 در حال مهیا شدن است.
کد مطلب: 72980
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام