۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

افشای جزئیات جدید درباره آیفون ۱۶

ایتنا - به گفته یکی از متخصصان و افشاگران سایت Weibo Instant Digital که جزئیات دقیقی از برنامه‌های اپل در گذشته به اشتراک گذاشته است، مدل‌های جدید آیفون ۱۶ ممکن است به یک دکمه اضافی مجهز شوند.
افشای جزئیات جدید درباره آیفون ۱۶

وب سایت اینستنت دیجیتال، ادعا می‌کند که تعبیه یک دکمه اضافی روی این مدل جدید بسیار محتمل است. این در حالی است که اپل همچنین قصد دارد آنتن mmWave را به جای سمت راست به سمت چپ دستگاه تغییر مکان دهد.

ظاهراً دکمه اکشن آیفون ۱۶ پرو در کنار دستگاه قرار می‌گیرد، زیرا انتظار می‌رود اپل به جای طراحی دکمه‌های استاندارد فعلی، به فناوری حالت جامد برای دکمه روی آورد. اگرچه انتظار می‌رود تغییراتی در دکمه Action Button وجود داشته باشد، اما گفته می‌شود که کلیدهای تنظیم صدا و کلیدهای پاور بدون تغییر باقی می‌مانند. این دکمه‌ها در حال حاضر حالت جامد ندارند، اگرچه برنامه‌های اپل ممکن است تغییر کند.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Instant Digital بازتاب جزئیاتی است که سایت مک رومرز،‌ اواخر سپتامبر منتشر کرد و دکمه اضافی را که انتظار می‌رود به آیفون ۱۶ بیاید، برجسته کرد. اپل این دکمه را به صورت داخلی «دکمه ضبط» نامیده است، اما هنوز مشخص نیست که دقیقاً برای چه چیزی استفاده خواهد شد.

این دکمه در زیر دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار خواهد گرفت و به جای دکمه استاندارد، یک دکمه خازنی خواهد بود. منابع مک رومرز، اعلام کرده‌اند که دکمه جدید قرار است در تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ از جمله مدل‌های پایه آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس معرفی شود.

منبع: همشهری آنلاین

 
کد مطلب: 75344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام