۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
انتظارها به پایان رسید

تصاویر آیفون6 که دیشب رونمایی شد

ایتنا- بفرمایید این‌هم آیفون 6 با دوربین 8مگاپیکسلی و سه رنگ زیبا!
تصاویر آیفون6 که دیشب رونمایی شد


بالاخره انتظارها به پایان رسید و آیفون ۶ با تمام حاشیه ها و شایعات رونمایی شد.


به گزارش ایتنا از مهر، آیفون ۶ در دو سایز ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه می شود. مدل کوچک‌تر "آیفون ۶" و مدل بزرگ‌تر "آیفون ۶ پلاس" نامیده می شود. اپل برای هر یک از این دو مدل باطری‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

آیفون جدید از قابلیت هایی مانند جنس آلومینیوم، صفحه نمایش رتینا، شیشه مقاوم به یونی و باتری با قابلیت مکالمه۱۴ ساعته برخوردار است.



آیفون ۶ دارای ۶.۹ میلی متر ضخامت و آیفون ۶ پلاس ۷.۱ میلی متر است. آیفون ۶ از لرزشگر دیجیتال و آیفون ۶ پلاس از لرزشگر اوپتیکال، دوریین آن نیز قادر به ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ است.
بخشی از لنز دوربین از بدنه دستگاه بیرون است تا جلوه خاصی به این تلفن همراه جدید بخشیده باشد.

اپل همچنان از دوربینی با رزولوشن ۸ مگاپیسل استفاده کرده اما در نسخه جدید پیکسل ها بزرگ‌ تر می شوند. وزن آیفون ۶در حدود ۱۲۹ گرم اما وزن آیفون ۶ پلاس در حدود ۱۷۲ گرم است.



اسمارت فون جدید کمپانی اپل مجهز به تراشه وای فای نسخه ۸۰۲.۱۱ ac و تراشه NFC خواهد بود.
چیپت های NFC می تواند پرداخت های الکترونیکی را در محیطی امن و اطمینان بخش انجام داده یا انتقال اطلاعات را به دیوایس های مختلف با سرعت و همینطور امکان کدگذاری اضافه کند.

آیفون ۶ در ابعاد ۱۳۸.۱ x ۶۷ x ۶.۹ mm و دیگری نیز در ابعاد ۱۵۸.۱ x ۷۷.۸ x ۷.۱ mm حافظه رم هر دو ۱ گیگا بایت است اما این موضوع در حالی است که برخی از موارد مانند پردازنده گرافیک هنوز در هر دو مدل آیفون ۶ مشخص نشده است.


آیفون ۶ از ۱۹ سپتامبر ( اواخر شهریور ماه ) در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای با توجه به نسخه ۱۶ گیگابایتی، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی از قیمت ۲۰۰دلار تا ۳۹۰ دلار عرضه خواهند شد.

اما آیفون ۶ پلاس نیز در نسخه ۱۶، ۶۴ ، ۱۲۸ در قیمت های ،۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

کد مطلب: 32318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام