۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۰

سیاست «متا» برای حفط کاربران در بازار رقابت

ایتنا - ​​​​​​​شرکت "متا پلتفرم" برای حفظ کاربران، آماده عرضه چت‌بات‌های هوش مصنوعی تا سپتامبر، می‌شود.
سیاست «متا» برای حفط کاربران در بازار رقابت


روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه، گزارش کرد که شرکت متا برای تقویت تعامل کاربران در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی خود، سرگرم طراحی نمونه‌های اولیه چت‌بات‌هایی بوده که می‌توانند مکالمات انسانی با کاربران داشته باشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این غول شبکه اجتماعی حتی عرضه چت‌باتی که مانند آبراهام لینکلن صحبت می‌کند و چت‌باتی که درباره گزینه‌های سفر بر اساس سلیقه جستجوگر، پیشنهاد می‌کند را بررسی کرده است. هدف از این چت‌بات‌ها، فراهم کردن قابلیت جستجوی جدید و همچنان ارائه پیشنهادها بوده است.

این گزارش در حالی منتشر شد که مدیران متا به تقویت حفظ کاربران در اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید "تردز" متمرکز شده اند. این شبکه اجتماعی که در پنجم ژوییه عرضه شد، بیش از نیمی از کاربران خود را از دست داده است.

شرکت مادر فیس‌بوک، هفته گذشته رشد قوی درآمد تبلیغات در سه ماهه دوم را گزارش کرد و درآمد سه ماهه سوم بالاتر از انتظارات بازار را پیش بینی کرده است. این شرکت در حال احیا از افت سال ۲۰۲۲ است و از هیاهوی پیش آمده پیرامون فناوری هوش مصنوعی استفاده برده و تدابیر کاهش هزینه‌ای را به اجرا گذاشته که شامل اخراج حدود ۲۱ هزار کارمند بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، بلومبرگ نیوز در ژوییه گزارش کرده بود که اپل مشغول کار برای عرضه چت‌بات هوش مصنوعی مشابه چت جی‌پی‌تی و گوگل بارد است و چت‌باتی را عرضه می‌کند که بعضی مهندسان، آن را "اپل جی‌پی‌تی" می‌نامند.
کد مطلب: 74052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام